Alla inlägg den 28 september 2014

Av mizzsunshine - 28 september 2014 19:08

Idag när jag skrev upp hur jag jobbar på min veckokalender, så skrev jag även upp ett veckans mål, måste på något vis försöka hitta fokus till att simma, promenera, ja bara nånting. Känner att jag ids inte, vill inte, orkar inte ta tag i saker som förut inte alls var något problem. Det gillar jag inte!


Därför blev denna veckas mål - Ta tag i dig själv!

Har skrivit upp att jag ska morgonsimma måndag och tisdag morgon. Så när Mogges klocka ringer på morgonen så måste jag bara kliva upp och åååka iväg. Sovmorgon kan jag få ta till helgen istället. Jag skrev även upp att jag ska simma torsdag efter jobbet, få se då hur det blir.


Måste styra upp det här nu!!

All envishet som finns måste ju kunna användas till något positivt också!

Känner att jag måste bara bestämma mig och göra det. JUST DO IT!

Presentation


This is me

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards