Alla inlägg den 6 februari 2012

Av mizzsunshine - 6 februari 2012 11:59

Gick av arbetsnatten söndag morgon och längtade hem till sängen, men det blev inte riktigt som jag hade planerat. När jag kommer till bilen så inser jag att motorvärmaren har inte gått, och bilen vägrar starta, batteriet dog och vem ringer man till så tidigt en söndag morgon?.. Jo Patrik! :P Fick gå tillbaka in på jobbet och vänta på starthjälpen, när bilen väl är igång så säger han att mitt högra framdäck är iprincip tomt! Jiiha! Vad mer kan gå fel? Men Patrik fixade det också sen fick jag åka hem och sova.. Tack för hjälpen! :D Hoppas nu bara att det har löst sig med mitt pysande högra framdäck!


Det blev inte många knop gjorda igår, Sov ju för det första halva dan sen blev det middag och one tree hill hela kvällen och så somnade jag tidigt. otroligt nog så kunde jag det.. Sovit bra hela natten så jag har kanske lyckats vända tillbaka dygnet nu.


Jobb hela veckan och hade tänkt försöka hitta en lucka och motivation till att fara å simma också, det borde jag hinna, annars kom de här it å gå alls..

Presentation


This is me

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards