Alla inlägg den 5 januari 2012

Av mizzsunshine - 5 januari 2012 17:09

Gick av arbetspasset imorse, så kom jag hem och insåg innan jag ens provat att, jag tar mig inte in på parkeringen, så att jag ställde mig på besöksparkeringen gick in och la mig i sängen och somna efter en stund.

När jag vaknade efter skönhetssömnen gick jag ut och tog itu med projekt skotta fram parkeringen.

Sagt och gjort blev det så och det tog då nästan en timme, men helt klart värt det.

Ställde dit bilen och knytt fast den så är den varm och go när jag ska till jobbet igen ikväll för nästa natt arbetspass! :P 

Nu är det dags för mat och göra iordning håret iallfall litegrann sen är väl det inte så mycke annat å göra än å pallra sig till jobbet igen..


Imorgon när jag har sovit någon timma så är tanken åtminstone.. att jag ska städa lägenheten och stöka undan julen. Känns som att det är på tiden att det blir gjort också. Ska inte lova nå för det kan lika hända att jag är mer död än levande imorgon.. men tanken finns och det är väl den som räknas ? :D


Ha de bra

Presentation


This is me

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards