Alla inlägg den 10 maj 2010

Av mizzsunshine - 10 maj 2010 21:42

Jag ska snart he mig åt sängen xD Dejt med Han Blund inatt :P Myys


Har inte hunnit göra så mycket av min påbörjade städning, men sakskåpet och alla satans papper är satta i pärmen där som ska vara någolunda. Strykt gardiner har jag också hunnit.


Imorgon är det fullt upp. Har boka tvättstugan 10-16, så hinner nog tvätta en del. Delvis ska jag tvätta sofföverdraget, sängkappan, gardiner, kuddar och filtar kanske? :P Vi får se. Mami lovade i ett svagt ögonbic att hon skulle hjälpa mig lite :P


Du får mig att le. Puss

Av mizzsunshine - 10 maj 2010 14:05

Vad har hänt med lilla mig?

Energi utöver desslike fick jag helt plötsligt, kan knappt sitta stilla ens. Kanske dags å börja knåpa på den där vårstädningen jag haft lust att börja med några dagar nu. Man vet aldrig.

Av mizzsunshine - 10 maj 2010 10:20

Måndag - Ny vecka - Nya möjligheter


Varför är sängen skönast på morgonen när man ska lämna den? En bra fråga som ingen har direkt svar på skulle jag tro. Jag är garanterat inte ensam om att känna så och inte blev de nå bättre när Dumbo kom och skulle mysa. Efter en kaffe kopp och en dusch känner jag mig faktiskt vaken. Vanligtvis brukar man känna sig som en zombie halva dagen ändå.


Måndag - Tisdag - Onsdag och då kommer Lillis hit. Wie. Deeptalk, spela kort/tv spel (CONTRA), pistvakt, promenad, ta kort, äta goo mat, gå på stan, ta en fika förhoppningsvis. Det är väl ungefär det vi brukar göra och säkert kommer att göra även denna gång :) Me like!

Presentation


This is me

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards