Direktlänk till inlägg 7 november 2018

Trött

Av mizzsunshine - 7 november 2018 19:54

Så toktrött hela tiden. Eller kanske inte jämt men periodvis under dagen. Vissa dagar mindre, andra dagar väldigt mycket!

Hur jag ska fixa att köra Arvidsjaur tur å retur imorgon, det vet inte jag.. Faktiskt! Nåja får krascha när jag kommer hem och Mogge kommit hem från jobbet. Nog för att jag tänkte fara å simma efter middagen men vi får se..

Kanske borde fundera om att stanna en natt och köra hem fredag fm istället. Säkra före de osäkra kanske?

Nåja får sova på saken inatt och ta med mig för säkerhets skull så att vi kan stanna ifall jag nu känner mig supertrött..

Blir en tidig kväll hur som helst..

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mizzsunshine - Fredag 26 jan 19:09

Precis just nu sitter jag i bilen på jobb parkeringen, en stund kvar tills jag börjar arbetshelgen. Känner mig lite .. Jag vet inte vilket ord jag letar.. ensam .. Stod i hallen hemma och var påväg att åka till jobbet. kidsen spelar tsm, mannen sat...

Av mizzsunshine - Tisdag 9 jan 09:47


Städdag igår så jag e lite sliten och jobb ikväll så :) Idag blir det lite lugnare, snabb promenad i blåsten och plusgrader. Ha en bra dag ...

Av mizzsunshine - Söndag 7 jan 20:02


Av mizzsunshine - Söndag 7 jan 19:57

Imorse hade vi -28. Nu ikväll har vi -4. Det känns bra att kylan har släppt taget, för tillfället iallafall. Ikväll blev det en längre promenad med hunden ...

Av mizzsunshine - Onsdag 3 jan 20:41

Gott slut och god fortsättning på det nya året. Nytt år, nya möjligheter sägs det ju. Ser fram emot de! Såklart svinkallt ute, bara måste nämna det eftersom det är meste bara det man pratar om precis just nu i denna extrema kyla. Bilen kän...

Presentation


This is me

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< November 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards