Alla inlägg den 25 september 2018

Av mizzsunshine - 25 september 2018 20:55

Tova är frisk igen och tillbaka på dagis, det känns hur bra som helst för alla oss tror jag!


Idag på fm kom det två mammor från en mammagrupp på fb och hälsade på. Trevligt!!

Synd att lucas sov nästan hela tiden.

Nåja hoppas jag tar mig iväg på fler träffar istället för att mesta sitta hemma och känna mig instängd!


Just nu sitter jag nere vid datorn en snabbis när jag skulle fixa bank id till min nya telefon! 

Som jag förövrigt inte har berättat om här i bloggen.


Min gamla telefon hade fått för sig att inte ladda okej och de har strulat en hel del!

Så mogge beställde en ny åt mig som komme i fredags. YAY! Jag älskar den!   


Jag har hunnit klippa mig också, kände för något nytt och fräsch. Mitt långe hår kändes bara långt och tråkigt.

Så nu känns det mest ovant med sidecut och kort snelugg och alxellångt hår istället för Låååångt!


Lucas har nätter nu igen när han bara är vaken och ingenting verkar hjälpa. 

Jag är trött! Usch, men det är ju inget ovanligt såklart. 


Småbarnsförälder! Alla säger, njuuut av ledigheten .. Men tyvär kan jag inte riktigt göra det.


Men jag njuter av att se båda våra älskade barn växa och utvecklas. Dom två är ju såklart i två helt olika faser vad gällande allting, ålder och utveckling. konstigt vore annars jag vet, men det är så himla läckert att se..


Jag är också återställd sedan operationen och det känns himla bra, just nu skulle jag bara vilja orka röra på mig, ta mig ut, sova på nätterna, ja allt de där.. men svårt när man bara är trött jämt! 


Det värsta är ju mornar som imorse, att direkt man slår upp ögonen så är allt man känner längtan tills kvällen när man förhoppningsvis får sova igen.. å man är så trött att ögonen trillar runt i skallen men man måste ändå kliva upp och möta dagen med alla dess måsten..        Småbarnsförälder .. 

Presentation


This is me

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24 25
26
27 28
29
30
<<< September 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards