Alla inlägg den 9 juni 2018

Yay

Av mizzsunshine - 9 juni 2018 19:22

Äntligen sover Lucas, en stund. hur länge vet man aldrig.

Men vad gör jag av min egentid nu?
Jo sitter i soffan alldeles bredvid och tårarna attack sprutar som aldrig förr.

Känns på riktigt som att jag går sönder invändigt.

Man måste nå botten innan man kan vända uppåt visst? :(

Jag saknar Tova, längtar tills hon kommer hem igen men jag vet att jag egentligen inte orkar.

Mår jag bättre nu, nej! :(

Av mizzsunshine - 9 juni 2018 18:21

En sån där mindre bra dag, igen.

Har gjort undan lite där runt stenen innan lunch, typ färdigt men såklart lite småfix kvar. Mest att ta bort allt dräll på gräsmattan. Men vet fortfarande inte var jag ska he allt så.. :( nån gång måste jag väl ta tag i det för att annars händer det ju ingenting.

Tova i Arvidsjaur och vi har mycket tid till att få saker gjorda men tycker att det blir fan ingenting å jag mår bara ännu sämre pga de.

Ja mogge gick ner till datorn, ett par timmar. Resten av kvällen alltså.. Kul, för honom med egentid. Jag -? Fast i soffan som vanligt. Jag är så less!

Jag behöver städa min bil, ta en Promenad, byta gardiner och putsa fönster.. Jag behöver sova (ej sittande i soffan), bara vara helt jävla ensam ett par sekunder..

Men. Mjao. Skräp! Skräp skräp!

:'(

Presentation


This is me

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards