Alla inlägg den 21 februari 2018

Av mizzsunshine - 21 februari 2018 19:40

Hon försvann in i lekrummet idag och så ropade hon på mig. 

Mamma mamma mamma mamma mamma  :D


Kommer in och hittar henne såhär.


Då har hon satt ner mega nallen (som förövrigt tar upp hela botten av lådan)

och sedan har hon knölat ner sig själv där i också


  

 

Av mizzsunshine - 21 februari 2018 19:19

Ja vad ska man säga om denna vecka hittils :) 


Mycke spring på sjukhuset. Puh!


Måndag extra CTG. pga yrsel under helgen

Tisdag CTG och Tillväxtultraljud. Hann träffa Åsa <3

Onsdag till barnmorskan för extra blodtryckskontroll. Plus tid hos läkare på Hc ang sjukskrivningen. 


Imorgon blir det vilo dag och då ska jag banne mig hinna sova en snärt mitt på dagen! 


På fredag blir det in igen för CTG. Ingen vila ingen ro.


Vid tillväxtultraljudet så säger läkaren att jag kommer ej att få gå längre än in i v.38 Därför att mini är så pass stor. Nytt Tillväxtultraljud i sunderbyn nästa vecka. Det blir spännande att se vad som säger där. Hur som helst så som läget ser ut precis just Nu, så kommer alltså mini att komma i v.11  12-18 Mars däromkring. Men man vet aldrig, känslan är att det kan bli ännu tidigare också om mitt blodtryck och protein i urin fortsätter att tjorva såhär! Puh, jag vet inte om jag är riktigt redo. 


Annars, ca tre veckor kvar. Bara ca tre veckor kvar! Jag kan lixom inte ta in det ordenltigt tror jag.


Efter att i stort sett varit vaken från kl 2 inatt så börjar jag vara lite trött i ögonen så jag hoppas att det blir en tidig kväll här hemma och att älskade Tova sover heeela natten igen :) 


Idag, för fyra år sedan blev jag vän med mogge på facebook (igen), det kan ju vara värt att nämna. Puss


 



Presentation


This is me

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23 24 25
26 27 28
<<< Februari 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards