Alla inlägg under september 2017

Av mizzsunshine - 16 september 2017 19:17

Ja en sån där dag där vi inte har gjort nånting egentligen.. Skit tråkigt! :(

Jag har iof skrivit in blöj koder på libero.se, och plockat undan lite smått sånt där som bara blir liggande annars.

Mys med Tova såklart. Det är så mysigt nu när hon har börjat säga mamma, typ hela tiden. Åh älskade lilla du! :)

Nu dags för jobb igen.

:(

Av mizzsunshine - 15 september 2017 18:16

När allting bara känns övermäktigt och man inte orkar med nånting egentligen, annat än att gråta en snärt för sig själv och sen försöka ta sig igenom allt ändå.

Det är riktigt tungt just nu :(


Av mizzsunshine - 12 september 2017 18:49

Hunnit med massor idag känns det som.


Direkt efter jobbet for jag till fotvården för att försöka pyssla om mina tå någlar lite i hopp om att jag ska kunna ge fan i att klippa å klösa på dom efter detta. 


Hälsade på Angelica och flickorna en liten stund innan jag for till öjebyn och simmade 30 min :) Super härligt! 


Hem och chilla en stund innan jag hämtade lilla hjärtat på dagis. 


Middag och bus med Tova, prata med mannen i mitt liv och snart tillbaka till jobbet igen.. 


Det var min dag, hur var eran? :) 

Av mizzsunshine - 10 september 2017 19:14

Äntligen hemma, usch inte alls roligt att köra i de här regnet som varit under dagen men men.

Hunnit handla och stöka undan middagen, tösen sover och jag tror att vi ska se film nu :) 


För nån vecka sedan köpte jag en sån här..

Som vi skriver hittils varje söndag  och handlar det som behövs.

Jag tycker att det är suveränt! 

Då slipper man fundera och man vet att det finns hemma .. 


 


Av mizzsunshine - 9 september 2017 22:30

Idag har vi känt lugnet, hälsat på min farbror ute i stugan en sväng. 

Tova älskar att hälsa på mammas granne och busa med katterna, även om hon är halv rädd för dom  och samtidigt förtjust i dom. Söt unge!


Jag har varit på massage idag och jävlar vad knutar och annat ont hon hittade. Så nu är jag super öm uppe vid skuldrorna, och även högst upp i nacken (bakhuvudet) Usch!


Igår somnade jag innan jag hann med ens. Hoppas att det blir samma ikväll :) 

Av mizzsunshine - 8 september 2017 22:45

Jag och Tova hamnade hos min mamma i Arvidsjaur i helgen.

Känner mest lugnet och bara är!

Hur superhärligt som helst. 

Bara vi flickor helga helgen.


Ikväll har vi sedan Tova somnat mest kollat tv och stickat litegrann.


Nu dags att skalla kudden .

Av mizzsunshine - 8 september 2017 12:34


3 år & 6 månader 


Tillsammans med världens bästa du! 


 

 

Av mizzsunshine - 3 september 2017 20:12

Jag parkerade just på jobbet, sista helg natten väntar runt hörnet.

Just ikväll är känslan inombords lite konstig. Kände inte för nånting egentligen. Hur nu det går ihop.

Klockan är strax efter 20 och redan nu känns det att det håller på att bli mörkare.

Fullmåne såg jag att det är också.

Känner mig så grå och trist till sinnet idag.

Nåja en ledig natt imorgon kanske piggar upp litegrann.

Presentation


This is me

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15 16 17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards