Alla inlägg under juni 2017

<3

Av mizzsunshine - 9 juni 2017 22:24

Av mizzsunshine - 9 juni 2017 19:30


Idag har jag och Tova varit ute en helt del.  Fördrivit tiden, busat, plockat sten m.m  :) 


Det har varit soligt men ändå dragit lite kallt om vart annat..


Satt ute en mini stund nu innan Tova skulle lägga sig och det värmde fortfarande.

Äntligen är sommaren här :D 


Ikväll är det dags för mig att åka mot jobbet efter sjukskrivningen.

Hoppas det fortsätter kännas bra även senare under helgen.. 


 

Av mizzsunshine - 5 juni 2017 20:01

Vi började dagen med nattsudd och på förmiddagen tog vi en cykeltur till affären.

Sen fick vi främmande av Angelica och flickorna, det är alltid så roligt att se hur bra de leker med varandra.

Mogge har börjat att installera en AC i sovrummet, yay. Härligt! Innan sommarvärmen anländer med full styrka.

Jag bestämde mig ikväll för att börja om att jobba till helgen. Får se hur det känns!

Av mizzsunshine - 4 juni 2017 20:56

Jag har haft en skit dag, noll tålamod och jag vill helst inte ens vara i närheten av mig själv. Då är det svårt.

Åkte ändå och tränade, tänkte att det kan ju inte skada. Träningsvärken är påtaglig ikväll, känns bra! Inte ätit något skräp eller över ätit något idag heller. Ännu bättre.

Får se vad måndagen har för plan åt oss.

Av mizzsunshine - 3 juni 2017 22:39



  



Dagen idag har varit lugn, mesta dels bra

 men kvällen har varit tung. 



 Tränade mitt på dagen och blev efter en stund  helt ensam i gymet yay! Ute bus med familjen, testat göra rabarber kräm.

 Får se imorgon hur  det smakar.



 Kvällen har känts tung, sorgsen..

Inte av någon  speciell anledning vad jag vet om. 


 Hoppas på en bättre dag imorgon..  

<3

Av mizzsunshine - 2 juni 2017 19:18

Idag tog Tova på sig stöveln alldeles själv och senare visade hon att hon ville sitta på toaletten,

väl där så kissar hon nästan direkt. Älskade duktiga du <3

Stoltaste mamma hjärtat just nu <3


Av mizzsunshine - 2 juni 2017 17:20

Av mizzsunshine - 1 juni 2017 21:12


Jag och Tova har varit ett par dagar i Arvidsjaur här i början på veckan. 

Tova tycker att det är superkul att gunga och hälla sand över sig själv!

men så var det bara tillbaka hemåt för möten och annat som behövs ta itu med. 


Torsdag idag, Tova har varit på dagis, jag har tränat och varit på samtal. Känns bra!



Sedan åkte vi till Angelica och flickorna där det blev bus i boll poolen.

Det är så kul att se att flickorna faktiskt leker endel med varandra nu.


Sedan lyxade vi till det och åt mat ute idag :) Gott Gott! 



       

Presentation


This is me

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards