Alla inlägg under november 2016

Av mizzsunshine - 17 november 2016 22:31

Idag har vi varit på Bvc. Allting ser fint ut och hon tycker att Tova följer sina kurvor perfekt och åka riktigt på längden just nu.

Vikt: 9085g och 74.5cm lång ..

Stora tjejen!!

Idag har hon börjar att härma saker vi/jag gör. Ex. sträcka upp händerna och räcka ut tungan .. :)

Det händer saker för varje dag nu.

Härliga sovställningat har hon också ..
Just de, ikväll fick hon bada i tvttkorgen ..

Bara för att testa och hon tyckte att det var superroligt. . Älskade unge <3

Av mizzsunshine - 16 november 2016 14:32


Promenader, det bästa som finns!  När man orkar ta tag i att ta sig iväg. 


Hur trött och seg som helst på morgonen/förmiddagen men efter lunch så tänkte jag att Tova ville sova en snärt och jag bara måste ta mig i kragen och gå! Tänkt och gjort, så blev det. Det var superhärligt! :) 


Knarr under skorna, vagnen stuttrade på isen, solen gjorde oss sällskap.. ca -3 grader. Kan det bli bättre?



 

Av mizzsunshine - 14 november 2016 22:00

Startar veckan med en lugn dag, promenad, bus och serier..

Bestämt mig för att till helgen åker jag och Tova till Arvidsjaur. . Igen.. Denna gång släktträff i fjällbonäs. . :)

Det var allt för idag, puss och kram på er.

Av mizzsunshine - 12 november 2016 19:36

Det har blivit endel nya leksaker och annat den sista tiden.


Ett par begagnade leksaker och några nya :) 

Vi har också satt upp grinden i trappen, det var på tiden. 




Ett underställs-set och en "rånarluva". Liite stort men det växker hon snart i.

Perfekt och håller henne varm och go.

Äntligen är den här, Lära-gå-hjälmen och den passade perfekt, även den kan hon växa i.

Nu är friden över - Idag tog hon sina fösta steg hållandes i bordet.. 






Ett par klädesplagg följde med hem från staden idag.

Den röda klänningen tänkte jag att hon kan ha på julafton.

4st bodys i stl 80 .. Hon växer så det knakar, vi började med stl 74 Nyss!

2 st två delade pyjamasar med Baloo 



Av mizzsunshine - 11 november 2016 07:18

Uuuu jävla faan!! Känslan när man bara jävlat bryter ihop! så känns det just nu.


Somnade inte förän halv tre ungefär inatt, dags att vakna 6. Jag är så less på att känslan när man vaknar på morgonen är längtan efter kvällen så man får sova igen och likförbannat så tar det en evighet antingen innan jag kan somna eller får somna för att Tösen håller på å trillar.


Idag; skitdåligt humör och det smittar över sig på Tova, tyvärr jag vet!! men det går inte.. 


Jag är less på allt! just idag.


Tog fastevärde i socker, 6,1. Hur kan det komma sig när jag äter efter LCHF alla konstens regler? 

Vägde mig, uppe igen nästan på andra ugångsvikten, och hur länge har jag hållit på? Jag vet inte ens.


Dessutom som om allt annat inte är nog jävligt så är jag inne på min tredje vecka med konstant mens.

Jag är så fruktansvärt jävla less! 


Jag orkar inte!!  


Just nu, skulle jag bara vilja vara helt jävla ensam, sova hur när och vars jag vill! Ensam, helt ensam.


Inga måsten.


Jag ger upp, skiter i allt! :(




Av mizzsunshine - 10 november 2016 11:27

Har premiär skottat här ute litegrann nu, lätt snö och det tog ungefäe en halvtimme.

Tova sover gott i vagnen på bron och har gjort det nu i ganska precis en timme. 


Jag spårade paketet som vi beställde från bamba.se och det har hanterats i Umeå.

Så de bör nog dyka upp imorgon :) Snabba leveranser tycker vi om! 


Dock så vet jag ingenting om paketet vi beställde från Limdex, därifrån har jag inte hört något..


Mycke nytt har det blivit på sistone, får samla ihop nån bild här nån dag :)


Puss och kram på er

Av mizzsunshine - 9 november 2016 20:15

Idag har vi varit till Angelica, Leia och Wilma busat lite och till och med skrattat lite åt sandra, det är stort! :) 


Japp.. Premiär smakade på blomjord idag, inte så gott kanske..

Men det hiindrar inte denna damen från att vilja göra det om och om igen. 


Knasunge  

   

   

Aw!

Av mizzsunshine - 8 november 2016 14:29

2 år och 8 månader tillsammans idag, tiden bara springer iväg! 


Du är verkligen det bästa jag har. Du och Tova!   


Jag älskar dig!, Min M 


 

Presentation


This is me

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< November 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards