Alla inlägg den 15 juli 2016

:(

Av mizzsunshine - 15 juli 2016 20:39

Jag ger upp allt vad LCHF och vikt minskning heter för tillfället. Känner att det har blivit en spärr och jag tror att jag måste släppa det och komma igen när det känns bättre.

Punkt ..

Av mizzsunshine - 15 juli 2016 15:49

En lite bättre dag idag trots att jag egentligen bara vill ge upp .. Allt! 


Tösen verkade ha en bättre dag hon också så jag tänkte att jag kan ta å städa, med ett par avbrott för mat och annat strul så är jag äntligen klar! Varför vara ute i solen lixom? :( 


Väntar bara på att tvätten ska torka så jag kan sätta tillbaka sängkläderna

(Nej byter inte denna gång för att det står dörrar och annat för den garderobsdörren i kaosrummet just nu) :D


Mogge va tvungen att jobba över :( De va ju trist. Äta middag ensam lixom, vart tog all inspiration vägen?

- Umeå dessutom. När kommer han då hem?  - Sent! 


Det tog evigheter att få tösen att somna tidigare, hur länge sov hon? - 30 - 40 min max. :(

Så nu är hon vaken och oriven igen. What to do.

Hoppas på en tidig kväll för henne så att det inte tar en timme att få henne att somna för kvällen, igen.. 


Puss på fredag.

Presentation


This is me

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards