Alla inlägg den 2 juni 2016

Av mizzsunshine - 2 juni 2016 09:16

Idag är en bättre dag. Natten har varit jobbig men känns ändå lite lättare idag.


Kanske beror på att det är Torsdag idag och Älskling är ledig och hemma med oss imorgon :) 

Då ska vi till BVC på förmiddagen sen är dagen ett oskrivet blad.

Jag hoppas på att kunna vara ute i solen lite (och att det då är sol till och börja med)


Igår kväll pratade vi om att vi måste ta tag i namngivning/dop och det verkar ändå som att han kan tänka sig att genomlida ett vanligt dop, bara för min skull <3 Jag har hela tiden varit inställd på namngivning bara för att jag vet att han inte vill ha dop. Men det har kanske ändrats nu då. Det är ju dock tradition med dop och sen när hon blir äldre så får hon väl välja om hon vill gå ur kyrkan eller ej. Men då är hon då döpt iallfalll.


Tösen sover just nu men bör vakna strax. Snart matdags :)

Hon fick premiär använda filten som vi köpte på Ikea..

 

Dags att göra lite nytta nu då. 

 

Såg en bild här vad jag skrev för tre år sedan, idag. Åh saknar min balkong JA! :) 

 

Puss på er.

Presentation


This is me

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards