Alla inlägg den 19 mars 2016

Av mizzsunshine - 19 mars 2016 22:46

Har varit en trevlig dag, varit och hälsat på Siv och Janne. Det är så kul att folk blir så glad när man kommer oanmäld :)

Åsa var hit en sväng ikväll också, men Lilla Tova har varit väldigt orolig ikväll så det blev lite tokigt :(

Så maktlös man känner sig när ungen bara skriker, äter i tid och otid eller mitt i allt äter ingenting, skrik och åter skrik. Hon har också förövrigt varit vaken sedan ca kl 16 idag, inte sovit en blund på hela kvällen knappt. Hon har aldrig varit vaken såhär många timmar i sträck någonsin i sitt liv. Nu har vi lyckats få henne lugn och sover kanske en snutt. Jag hoppas dock att hon vill kanske äta ett sista kvälls mål om en liten stund för att sen sova ett par timmar ..

Jag skulle behöva få ett par timmars sömn känner jag . Egentligen dumt att jag åkte till Arvids nu när det var min chans att sova två nätter .. aja men är huvudet dumt får kroppen lida.. :(

Nåja imorgon så åker vi då hem iallafall.

Tova två månader gammal idag .. <3

Ha en bra kväll

Presentation


This is me

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards