Direktlänk till inlägg 23 februari 2016

Tisdag

Av mizzsunshine - 23 februari 2016 11:23

 

Just nu: känns det sådär ang att Tova själv ska få bestämma när och hur mycket hon ska äta. Med tanke på att hon inte alls får i sig den mängd som hon behöver. Äter ca var 5:e timme och långt ifrån den mängd hon skulle behövt för att ha så länge mellan måltiderna. Men vad kan jag göra? Ingenting mer än att vänta tills imorgon. Svårt att väcka den Tova som sover! 


En inte alls så bra start på det här dygnet. Inatt hände allt!


Äta - kräkas - en blöja som inte ens jag fixade ensam!

Att det kan rymmas så mycke utav allting i en sån liten unge? 

Var tvungen väcka mannen mitt i natten för assistans. Förlåt!  

Den här natten går direkt i topp till den jobbigaste! 


Solen lyser -3 grader ca och planen igår var att gå på promenad idag, kanske handla om jag kände för det.

OM jag hittar lusten och motivationen så blir det åtminstone en promenad - dock ser det mörkt ut för det.

Jag vill bara sova min skönhetssömn jag också - dock helt fel tid på dygnet!


Nu: Sover Tova skönhetssömnen i den jättesöta nya bodyn som Mormor har fixar och jag är TRÖTT!!


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mizzsunshine - Onsdag 10 april 12:09

Goddag bloggen   Just precis nu händer ingenting speciellt. Jag sitter här, vid min dator för omväxlingsskull.  Sonen spelar tv-spel och på en stund ska vi åka och hämta hem dotra från skolan.   I em ska jag förbereda/packa litegrann. Dels ...

Av mizzsunshine - Fredag 26 jan 19:09

Precis just nu sitter jag i bilen på jobb parkeringen, en stund kvar tills jag börjar arbetshelgen. Känner mig lite .. Jag vet inte vilket ord jag letar.. ensam .. Stod i hallen hemma och var påväg att åka till jobbet. kidsen spelar tsm, mannen sat...

Av mizzsunshine - Tisdag 9 jan 09:47


Städdag igår så jag e lite sliten och jobb ikväll så :) Idag blir det lite lugnare, snabb promenad i blåsten och plusgrader. Ha en bra dag ...

Av mizzsunshine - Söndag 7 jan 20:02


Av mizzsunshine - Söndag 7 jan 19:57

Imorse hade vi -28. Nu ikväll har vi -4. Det känns bra att kylan har släppt taget, för tillfället iallafall. Ikväll blev det en längre promenad med hunden ...

Presentation


This is me

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards