Alla inlägg den 16 februari 2016

Av mizzsunshine - 16 februari 2016 13:25

Känner att jag har absolut inte vant mig med lite sömn ännu, eller jag är egentligen inte trött på dagarna utan bara på skitdåligt humör. lätt irriterad och jävlig. Det känns inte roligt alls och blir irriterad över att jag är irriterad sen blir det bara ett hjul som snurrar runt och runt! 


Lilla hon bestämde sig för att inte alls somna efter 23 målet igår kväll, testade precis allt! Ingenting fungerade. 00.30 testade jag att ge mat. (2-målet) Jajjemän, åt gjorde hon som aldrig förr men somnade efteråt det gjorde hon inte! ca 1.30 somnade då jag och jag har för mig att hon var fortfarande vaken då (omän lugn och stillsam)


Har verkligen försökt få henne vaken nu innan det är dags för mat här under dagen, men det är inte lönt!

Det går jävlat inte väcka henne. Försökerallt, precis allt men det är ingen ide!


Strålande sol ute men jag känner inte ens för att gå ut! BLÄ!! Satte telefonen på laddning ändå för en stund sen för att jag måste ut, blir galen annars. Solen visar nämligen allt damm, precis Ö V E R A L L T !!

Och det orkar jag inte ta itu med!


Hoppas att en promenad - kyla - sol kommer att göra underverk för mitt humör åtminstone för att inte ens jag vill vara med mig själv just nu, hur ska nån annan ens då kunna vilja det? Stackars Mogge :/

Presentation


This is me

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards