Alla inlägg den 6 februari 2016

Av mizzsunshine - 6 februari 2016 10:17

Jag sitter här - en liten stund "för mig själv", Tova sover i vagnen precis brevid, mannen ligger där uppe och toksover. Har inte riktigt hjärta att väcka honom trots att jag nog borde (klockan är ju ändå snart halv elva)


Jag hade velat städa och greja igår men när jag sa det behövde jag inte ens se på honom för att förstå att han inte ville städa på en fredag, så istället blev det massa fredagsmys och känna lugnet hela kvällen. Jag hade också velat gå ut på en promenad i vackervädret, strålande sol och -5 grader. Istället blev det iväg till stan och göra viktiga pappersärenden, nåja det kommer väl nya dagar.


Istället blev det städning och tvättning idag som jag snart ska ta tag i, men just nu - känna lugnet och dricka kaffe. Får se, beror på väder och temperaturen ute om det kanske blir en promenad idag istället. Vilket hade varit himla skönt både för kropp och själ. Kanske solen hinner tränga sig fram.


I övrigt ser dagarna ut ungefär likadant, mat, mys, pumpa, känna lugnet .. Snart blir det lite annars när Mogge börjar om att jobba på måndag och jag och Tova är ensam på dagarna. Det ska nog fungera ändå tycker jag :)


Inte nu till veckan men veckan efter då blir det fullt upp igen.

Till sunderbyn (som det ser ut nu) två ggr. In till stan här och fixa faderskaps bekräftelse m.m


Nä, nu får mannen inte sova nå längre :P Dags att sparka igång den här dagen.


Puss på er 

Presentation


This is me

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards