Alla inlägg den 7 januari 2016

Av mizzsunshine - 7 januari 2016 18:07

Tillväxt ultraljud idag.
Mini ville inte att vi skulle se könet även denna gång.. så det är ännu en hemlighet.
7% större än genomsninnet, väger ca 2kg, huvudet ner och fötterna upp, hjärtat tickade på och allt såg bra ut. :)
Vi fick även se Mini röra på ena foten - samtidigt som jag kände sparken. Vad mys! :)

Jag kommer att få komma tillbaka på kontroll om två veckor, sen sista veckorna blir det varje vecka .. Ett himla springande. Men det är bra att det följs upp .. Om jag skulle gå över tiden så skulle jag få bli igångsatt. Och jag gissar att det även gäller om Mini skulle bli för stor innan tiden är ute? Vem vet.

Herregud, det är inte många veckor som återstår! Lite panik :/
Idag gick jag igenom kläderna, endel som jag fått och endel som jag lånat, några få plagg som jag har köpt själv. Ett set är helt nytt, resten är köpt begagnat eller lånat. Skrivit upp hur mycke och vad jag har av varje storlek. Det är endel men ändå känns det som att det är för lite. :) Jag hade tänkt tvätta upp kläderna här någon dag när det är lite mindre svinkallt ute.? Man blir som kär på nytt när man ser alla dessa små klädesplagg till bebisarna.

Snart snart ska jag ställa ordning i rummet.
Hoppas att Mini mår jättebra och stannar ett tag till. :)
Jag hinner nog det jag har tänkt göra innan det är dags.

Längtar efter Mini och älskar dig, Min M <3

Presentation


This is me

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6 7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29 30 31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards