Direktlänk till inlägg 22 november 2015

Söndag

Av mizzsunshine - 22 november 2015 19:45

Hehe, Ja lite av varje ska man ju vara med om. Alla vet ju att jag har väldigt lätt för att vakna, men inatt sov jag tydligen som en sten! Lillis nattfrämmande gick in i fel sovrum - lätt förvirrad och tyckte inte riktigt att det stämde när han hörde två st snarkande personer. Hehe :D Det var roligt.

När vi hade klivit upp och skulle äta frukost fick vi se en ren hop en bit utanför fönstret,

är ju inte varje dag man får se det! Åkte sedan och hälsade på pappa på förmiddagen en sväng.

Å så vackert när solen tittade fram över snön! Var bara tvungen att fotografera! 


Väl hemma igen precis lagom till att mörkret föll så monterade vi ihop spjälsängen som Mogge hämtade i fredags. :) Nu händer det grejer. Åh snart vill jag börja ställa iordning och fixa!! :) men jag tänker att det får jag göra i Januari när jag har slutat jobba. Då finns det tid så gudars. 


Har nog troligt bestämt att jag jobbar december ut sen är jag hemma!! Fick beslut från försäkringskassan i fredags att jag blir beviljad hel havandeskaps penning !!

Vilket känns himla bra. Jag har ont i ryggen i stort ett varje dag. Absolut varje kväll åtminstone och det blir tyvär bara värre. Så jag lät nog ha nog svårt att jobba dom pass jag har kvar tills dess.. Räknade här tidigare ikväll, men lite julledigheter och att jag tänkte ta semester sista helgen jag jobbar så var det ca. 20 arbetspass kvar. Det borde jag klara!! Fick låna ett bälte av far, så ska se om det hjälper nånting.

Huva vad jag längtar efter en massa saker just nu! :)

Hoppas ni har haft en bra helg, det har jag haft! :D


     

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mizzsunshine - Fredag 26 jan 19:09

Precis just nu sitter jag i bilen på jobb parkeringen, en stund kvar tills jag börjar arbetshelgen. Känner mig lite .. Jag vet inte vilket ord jag letar.. ensam .. Stod i hallen hemma och var påväg att åka till jobbet. kidsen spelar tsm, mannen sat...

Av mizzsunshine - Tisdag 9 jan 09:47


Städdag igår så jag e lite sliten och jobb ikväll så :) Idag blir det lite lugnare, snabb promenad i blåsten och plusgrader. Ha en bra dag ...

Av mizzsunshine - Söndag 7 jan 20:02


Av mizzsunshine - Söndag 7 jan 19:57

Imorse hade vi -28. Nu ikväll har vi -4. Det känns bra att kylan har släppt taget, för tillfället iallafall. Ikväll blev det en längre promenad med hunden ...

Av mizzsunshine - Onsdag 3 jan 20:41

Gott slut och god fortsättning på det nya året. Nytt år, nya möjligheter sägs det ju. Ser fram emot de! Såklart svinkallt ute, bara måste nämna det eftersom det är meste bara det man pratar om precis just nu i denna extrema kyla. Bilen kän...

Presentation


This is me

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< November 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards