Direktlänk till inlägg 9 november 2015

Måndag kväll

Av mizzsunshine - 9 november 2015 22:00

Det blev inget jobb för mig i helgen, fixade helt enkelt inte att övermanna tröttheten. Känns surt men vad att göra. Hoppas att Barnmorskan hittar nå sänkta värden eller något man kan göra något åt, såhär trött orkar jag inte vara! Jag fick en tid nu på onsdag istället för den ordinarie som är nästa vecka.


Var till stan på förmiddagen, och gjorde några ärenden.


Till att börja med så hade jag tid hos en läkare som kikade på min cysta. Det blir ingen operation om jag inte för problem med den igen. Känns bra! Ser inte fram emot ärret han pratade om som blir på halsen efteråt. men vad att göra isåfall. Bara hoppas att den inte vätskefylls nå mer!


Sen åt jag lunch med hjärtat på stan, himla mysigt eftersom det är så sällan det händer på veckodagarna. Tror att det var andra gången under hela förhållandet. Dessutom är det 1 år och 8 månader igår

Efter det så lämnade jag in ett par papper på försäkringskassan, ansökan om havandeskapspenning.


När jag kom hem kände jag lugnet en stund, trötheten slog till och jag sov 2 ½ timme, till ljudet av regnet.

Det var himla skönt!


Det går riktigt trögt med läsningen nu, började exakt för ett år sedan och är bara på nr 24 ännu. Skärpning!


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mizzsunshine - Måndag 22 april 18:31


Ett besök på biblioteket med dottern i eftermiddag, väldigt mysig egentid tillsammans bara hon och jag :)     ...

Av mizzsunshine - Måndag 22 april 10:39

Idag är det måndag, bara jag som tycker att det är bra? :)   Nu sitter jag vid en dator för omväxlingens skull.  Lyssnar på tystnaden i huset när barnen är på dagis/skola :)    Lite mer än en veckan sedan jag opererade bort gallblåsan och j...

Av mizzsunshine - Onsdag 10 april 12:09

Goddag bloggen   Just precis nu händer ingenting speciellt. Jag sitter här, vid min dator för omväxlingsskull.  Sonen spelar tv-spel och på en stund ska vi åka och hämta hem dotra från skolan.   I em ska jag förbereda/packa litegrann. Dels ...

Av mizzsunshine - Fredag 26 jan 19:09

Precis just nu sitter jag i bilen på jobb parkeringen, en stund kvar tills jag börjar arbetshelgen. Känner mig lite .. Jag vet inte vilket ord jag letar.. ensam .. Stod i hallen hemma och var påväg att åka till jobbet. kidsen spelar tsm, mannen sat...

Av mizzsunshine - Tisdag 9 jan 09:47


Städdag igår så jag e lite sliten och jobb ikväll så :) Idag blir det lite lugnare, snabb promenad i blåsten och plusgrader. Ha en bra dag ...

Presentation


This is me

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< November 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards