Direktlänk till inlägg 15 oktober 2015

Jasi

Av mizzsunshine - 15 oktober 2015 11:40

Så galet det blir när man har en sån natt som jag haft inatt..

Vaken mellan kl 3-5.30, somnar om. Vaknar av att klockradion larmar kl 8 (vem nu då har ställt alarmet?). somnar om vid 8.30 och vaknar igen 9.30 Känns som hela dagen är förstörd. Tung i huvudet och kommer inte alls igång med det jag hade tänkt göra idag. Det blir som helt fel!


Har tagit kort på min soffa däruppe och satt ut den på en köp och sälj sida på facebook.

Får se hur de går med det.

Det tar emot litegrann att hiva iväg den, men den används ju inte, står bara där och samlar damm och tar upp en väldigt stor del av rummet. Om egentligen inte så länge behövs det rummet till bebisen :P 


Jag tror att våran klockradio förövrigt lever ett eget liv. Radion sängs av, av sig själv lite när den vill och larmet har garanterat inte jag eller mogge ställt. hmm! Eller är det våra hus tomtar som spelar ett spratt? :) 


Drömmer i stort sett varje natt något knasigt, det ena värre än det andra. oftast kommet jag inte ihåg heller vad jag drömmer förutom precis när jag vaknar, sen försvinner det. Vissa har varit så otroligt galna så de har jag kommit ihåg faktiskt. Ja, det beror säkert på graviditeten. :D


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mizzsunshine - Måndag 22 april 18:31


Ett besök på biblioteket med dottern i eftermiddag, väldigt mysig egentid tillsammans bara hon och jag :)     ...

Av mizzsunshine - Måndag 22 april 10:39

Idag är det måndag, bara jag som tycker att det är bra? :)   Nu sitter jag vid en dator för omväxlingens skull.  Lyssnar på tystnaden i huset när barnen är på dagis/skola :)    Lite mer än en veckan sedan jag opererade bort gallblåsan och j...

Av mizzsunshine - Onsdag 10 april 12:09

Goddag bloggen   Just precis nu händer ingenting speciellt. Jag sitter här, vid min dator för omväxlingsskull.  Sonen spelar tv-spel och på en stund ska vi åka och hämta hem dotra från skolan.   I em ska jag förbereda/packa litegrann. Dels ...

Av mizzsunshine - Fredag 26 jan 19:09

Precis just nu sitter jag i bilen på jobb parkeringen, en stund kvar tills jag börjar arbetshelgen. Känner mig lite .. Jag vet inte vilket ord jag letar.. ensam .. Stod i hallen hemma och var påväg att åka till jobbet. kidsen spelar tsm, mannen sat...

Av mizzsunshine - Tisdag 9 jan 09:47


Städdag igår så jag e lite sliten och jobb ikväll så :) Idag blir det lite lugnare, snabb promenad i blåsten och plusgrader. Ha en bra dag ...

Presentation


This is me

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13 14 15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards