Direktlänk till inlägg 14 oktober 2015

Lediga Onsdag

Av mizzsunshine - 14 oktober 2015 14:39

Efter frukost tog jag tag i dagen.


Vilket innebär att jag har putsat fönster (Mellan och insidan) på de flesta fönstren. Däremot inte stora fönstret i vardagsrummet och i gästrummet uppe, innerdörren i hallen och ytterdörren. Sädat mogges databord och dammtorkat det och resten av huset, ja förutom källaren då. Puh! tvättat voksipåsen som vi köpte genom Jenny. Där emellan hann jag fixa lunch till mig och mannen också. Allting  har tagit sin tid. Alldeles precis färdig och har startat upp datorn och chillar en stund. Tok ont i ryggen nu, usch! 


Om en timme ungefär ska ja fara till Mogges jobb och där ska Turbo Toyotan och Saaben få vinterdäck på,

jag hade tänkt tvätta bilen också men de vette tusan om jag orkar nu :/  


När vi kommer hem ska mogge få städa klart :D Dammsuga, skura och en renbädda också,

om han har tur kan jag hjälpa till med det sista. :P Så snäll jag är.


Imorgon får jag göra det jag hade tänkt hinna göra idag men som inte blev.


Ikväll ser jag fram emot att lägga mig nyduschad i en renbäddad säng.


I måndags fick jag det jag hade beställt från Bonprix. Wie! En Jacka, några koftor/tröjor, en klänning.

Jag kunde ha allt så behöver inte skicka tillbaka något, känns himla bra! :P 


Känns bra att kunna stänga jackan och andas utan att dragkedjan ska riskera att rämna :D Återstår att se hur Preggo magen kommer rymmas i Jackan här i slutet på vintern. Nå det är ju ett tag kvar så behöver ju inte oroa mig ännu.


Då vet ni :P

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mizzsunshine - Onsdag 10 april 12:09

Goddag bloggen   Just precis nu händer ingenting speciellt. Jag sitter här, vid min dator för omväxlingsskull.  Sonen spelar tv-spel och på en stund ska vi åka och hämta hem dotra från skolan.   I em ska jag förbereda/packa litegrann. Dels ...

Av mizzsunshine - Fredag 26 jan 19:09

Precis just nu sitter jag i bilen på jobb parkeringen, en stund kvar tills jag börjar arbetshelgen. Känner mig lite .. Jag vet inte vilket ord jag letar.. ensam .. Stod i hallen hemma och var påväg att åka till jobbet. kidsen spelar tsm, mannen sat...

Av mizzsunshine - Tisdag 9 jan 09:47


Städdag igår så jag e lite sliten och jobb ikväll så :) Idag blir det lite lugnare, snabb promenad i blåsten och plusgrader. Ha en bra dag ...

Av mizzsunshine - Söndag 7 jan 20:02


Av mizzsunshine - Söndag 7 jan 19:57

Imorse hade vi -28. Nu ikväll har vi -4. Det känns bra att kylan har släppt taget, för tillfället iallafall. Ikväll blev det en längre promenad med hunden ...

Presentation


This is me

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13 14 15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards