Alla inlägg under september 2015

Av mizzsunshine - 17 september 2015 21:35

Efter jobbet blev det ett ärende sen direkt hemåt, där väntade en lillasyster på bron <3

Chilla och spelat spel, sett idol och nu blev det en film på netflix.

Idag har humöret varit betydligt bättre än som senaste dagarna, känns ju bra :)

Av mizzsunshine - 16 september 2015 21:54

Den här dagen har varit betydligt bättre. Känner mig så mycke lättare i humöret.

Mogge fick "fast" knoppen igår, men så lossnade den idag igen :( skräp.

Pappa, mamma, Jenny och Pontus har hälsat på ikväll. Trevligt! :)

Hoppas nu allt går bra för Pappa imorgon. <3

Imorgon eftermiddag kommer Lillis hit också, så ska vi hälsa på pappa på fredag.

Gonatt folket

Av mizzsunshine - 15 september 2015 19:37

Ja vad skulle man ha sagt om den här dagen då.

På halvdåligt humör hela dagen, huvudvärk som har gjort sig påmind med jämna mellanrum. Men på något vis har jag lyckats känna lugnet på morgonen, ätit lunch med Jenny, Pontus och Mami. Sen en sväng till öjebyn innan jobbet.

Påväg till öjebyn så hände detta:

Av mizzsunshine - 14 september 2015 22:08

En lång dag. Tog en promenad på förmiddagen, känns att jag tappat kondisen i sommar. Usch. Sen jobbat ikväll, men en ordentlig huvudvärk. Hoppas på att kunna sova bort den nu inatt.

Mogge ha fixat till duschen så nu går det duscha som folk igen. Tur de för de va inte alls skoj att duscha i halvljummet idag.

Mycke tankar som snurrar fortfarande.

Av mizzsunshine - 13 september 2015 22:04

En dag i lugnets tecken. Hälsat på hos Sandra en sväng.

När jag kom hem därifrån och vi hade ätit middag så började Mogge att montera nya duschkabinen och självklart saknas det nå delar så blandaren gick inte att skruva fast.

Skräp! Nåja de gick ju att lösa så de gick att duscha iallafall.

Nu sängen och försöka koppla bort alla tankar som snurrar.

Av mizzsunshine - 10 september 2015 14:01

Sov tungt nanting imorse, riktigt sådär att jag var tvungen att tvinga mig själv att vakna. Lixom dra mig själv ur sömnen. Usch! Kommer säkert vara helt omöjligt att vakna imorgon bara för att då måste jag upp!

Mannen sliter med taket och jag ska strax iväg på jobb.

Hann iallafall med att vara till stan en sväng, handla, lite tvätt och en promenad samt att göra absolut ingenting! :)

Puss å kram

Av mizzsunshine - 9 september 2015 13:54

Dags för jobbb alldeles strax, känns helt okej. :)

Jag har skjutsat min mamma till luleå på förmiddagen, mannen i huset är ledig och har börjat med andra sidan taket. Hoppas denna sida går lättare nu när han vet hur han ska göra. :)

Annars hade jag inget spännande att förtälja just nu.

Puss och kram på er.

Av mizzsunshine - 8 september 2015 21:44

Still love you to the moon and back <3
1 år och 6 månader tillsammans
Lycka


Presentation


This is me

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards