Alla inlägg den 10 april 2015

Av mizzsunshine - 10 april 2015 09:26

Hann inte lägga upp någonting på bloggen igår så gör det nu istället.

Dag 4.
Sovit konstigt och vaknat ofta. Känner mig lite matt i kroppen fortfarande.
Annars en bra dag i helhel. Thomas kom förbi och surrade bort några timmar, alltid lika trevligt. :)

Dag 5.
Dagen har ju knappt börjat men ska inleda arbetshelgen om några timmar så lär ju inte idas blogga ikväll när jag kommer hem.

Sovit bra! Och kunde somna iordning igår fastän magen kurrade litegrann - känns ju bra! Jag insåg precis att jag inte haft nå socker i morgonkaffet på hela veckan. Har aldrig tyckt att kaffe är gott men det blir absolut inte bättre utan socker :)

Har sedan onsdag tappat 2 kg på vågen, känns insirerande!
Dumt att jag inte vägde mig på måndags morgonen men ajja !

Måste tänka på att dricka mer vatten under förmiddagen!

Inne på 5:e dagen och med tanke på hur mitt humör brukar vara när jag ätit lite så tycker jag att mitt humör är himla bra! Visst har jag nån dipp ibland men ingen toksvängning eller "utbrott" så jag är faktiskt som folk iallafall.

Bara att bita ihop och kämpa. Det blir mycket utmanande i helgen, att vara omkring mat och gotta och allt annat som kan locka en i fördärvet.

Presentation


This is me

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards