Alla inlägg den 5 januari 2015

Av mizzsunshine - 5 januari 2015 13:31

Efter att ha känt att jag bara vill ge upp, nått botten kan man säga.
Så har jag insett att Jag Måste göra nånting för att komma uppåt igen.

Jag skrev till min herbalife coach, berättade hur det kändes och bad henne att hjälpa mig att göra ett mat schema för 1-2 veckor. En början iallfall.

Igår kväll hade jag ställt väckarklockan tidigt idag för att åka och simma, men jag vaknade innan klockan och kände bara att nej jag ids inte! :( så somnade om.

Bestämt mig för att imorgon förmiddag ska jag köra crosstrain, lite är bättre än inget. Onsdag em hinner jag också. Torsdag hinner jag ev göra crosstrain eller simma, eller båda, får se.

Snart dags för kvälls jobb, bra att få tänka på någonting annat några timmar. Idag är första dagen på MIN "rad", på jobbet. Nu är jag inte vik, för någon annan utan nu får jag jobba där och vara mig själv. En känsla i sig faktiskt. :)

Ha det bra.

Presentation


This is me

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30 31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards