Alla inlägg under december 2014

Av mizzsunshine - 13 december 2014 21:00

Mitt högra framdäck tyckte att det var dags att helt enkelt gå sönder på riktigt!

Det räckte visst inte med en pyspunka (som jag ändå vetat om i över två-tre år iallfall).

Det var inte min plan att behöva fixa nya just nu. Det blir inte alltid som man har tänkt! :P



 

Av mizzsunshine - 10 december 2014 21:45

Har haft min mor här idag och bakat, lussekatter, pepparkakor och så provade vi ett nytt resept på chokladbakelse. Mums!

Har haft Nathalie på besök ikväll också, trevligt :)

Hade tänkt simma imorse men när jag var vaken inatt så gav jag upp den iden och sov nån timme längre istället. Skönt! Imlrgon har jag plaberat sovmorgon, vaknar jag tidigt då?? :)

Av mizzsunshine - 9 december 2014 21:10

Dagen bara for förbi som en vindpust. Har förberett för lite bakning imorgon. Ska bli intressant att se om det lyckas.


Jag saknar min andra hälft. Det känns jätte tomt hemma, tur allt är fullt upp så jag inte hinner känna efter. Puss på dig hjärtat! <3

När jag och mamma var in på ica här i byn hittade jag en bricka och fyra kaffekoppar! Det var som att det stod mitt namn på och jag kunde inte låta bli.



Av mizzsunshine - 8 december 2014 22:30

Så har första dagen på veckan snart passerat. Jobbat, hunnit haft tråkigt en stund i ensamheten, lyckades locka hit Thomas på kaffe här mot kvälls kvisten. Det är inte fy skam ;) alltid trevligt med att surra kaffe ett tag. Hunnit med prata med hjärtat mitt innan det strax är dags att sova :)

Imorgon väntar mer jobb, simning, träffa mor. M.m :)

9 månader med älskling idag <3 puss!

Av mizzsunshine - 7 december 2014 20:32

Av mizzsunshine - 5 december 2014 14:40

Det känns helt okej att vara ledig idag och hela helgen.
Att dessutom ha hjärtat hemma känns ju ännu bättre. :)

En riktigt lugn dag med lite crosstrain och iväg till stan en sväng och sen slöa i soffan med att se skilda världar. Har börjat på sista volymen, spännande nu :) Senare ska jag iväg och äta middag med jobbet. Tro de kan bli gott.

Ha en bra dag.

Av mizzsunshine - 2 december 2014 10:39

En bra dag börjar med en god natts sömn, tog mig upp i tid för att åka iväg på morgonsim. Skönt att ha några timmar kvar av förmiddagen. Tog chansen att tända ljus på morgonen medans det var mörkt ute. Känner lugnet och ser serie just nu ett tag innan det är dags för kvälls jobb.

Ha en bra dag.

Presentation


This is me

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards