Alla inlägg under november 2014

Av mizzsunshine - 19 november 2014 21:56

Hunnit träffa ett par finisar idag, kaffekokaren har gått varm nästan :)

Kvällen blev lugn hemma luktande på älsklings tröja och saknaden känns mer än någonsin. Imorgon <3 Endel tankar snurrar - inget negativt alls utan snarare tvärtom.

Dags för att göra kväll, försöka få en natt utan mardrömmar! :) kommer i te alls ihåg vad jag drömde om direkt, bara små aningar.

Gonatt :)

Av mizzsunshine - 18 november 2014 22:09

Andra dagen/natten ensam hemma och det känns inte lika hemskt längre, saknar mannen gör jag ju ändå såklart.

jag gör en liten mini helg ledighet såhär mitt i veckan när jag jobbar helg.

Fullt upp ändå, imorgon är planen lunch med Emil och Anne, sen sociala med Åsa och Berit en stund. Får främmande senare under dagen och kvällen är ännu inte helt planerad. :)

Tog mig i kragen och körde 10 min crosstrain, sen iväg till öjebyn och simma 20 min. Trots att jag inte alls hade nån lust! Duktiga mig.

Nu isäng och läsa en snutt, hoppas det går bättre att somna ikväll.

Pussen

Av mizzsunshine - 16 november 2014 21:27

En riktig lat dag idag, härligt. Soffan har varit mig nära i stort sett hela dagen, massor av timmar med skilda världar. :) perfekt avslut på helgen.

Imorgon åker M bort och jobbar, uh kommer att vara huur tomt som helst hemma men tror jag har fullt upp ändå mest hela veckan så det är nog lugnt :)

Hoppas hoppas på goda nyheter i veckan, eller så snart som möjligt.

En stund med isfolket nu då :) gonatt världen.

Av mizzsunshine - 14 november 2014 23:06

Nu var det visst fredag igen. Tiden går så himla fort!

Tog en välbehövlig sovmorgon. Sov tydligen som en sten, nästan helt okontaktbar.grymt skönt att vakna utvilad.

Sen ett pass på crosstrainern - känns ändå som att jag blir lite mer uthållig under de här dagarna, kan bara bli bättre.

Besökte en vän och spelade spel på em, himla roligt.

Fick också ett trevligt telefonsamtal under dagen men vad det handlade om kan jag inte berätta ännu *håller tummarna*

Sen gomiddag, film, lite spel och idolmys och skratt med hjärtat.
Nu tror jag det är dags att försöka komma isäng, läsa en snutt och sova.

Puss på fredag.

Av mizzsunshine - 11 november 2014 11:09

Ännu en förmiddag där jag startar med crosstrain 15min *2, nivå 2.
Känslan efteråt är bra! Duktiga mig.

Ställde mig på vågen imorse också, vikten har stått stilla nu ett par månader och har smått börjat om att röra sig, åt det håll jag vill! Just nu ligger jag på -4.1kg Sen jag började med allt det allt de här.

Skulle kunnat ligga ännu mer - men det har ju inte ökat iaf och det är ju poängen. Jag hade inte satt upp någon direkt tidsplan på viktnedgången så det är då ingen fara. Huvudsaken det går stadigt åt rätt håll istället för att rasa och sen förlora direkt.

Göra sig klar för kvällsjobb strax, sen vändskift och dagtur imorgon och torsdag. Sen långhelg ledigt. :)

Av mizzsunshine - 10 november 2014 11:26

Startade dagen med en liten sovmorgon, tvingade mig själv att vakna där kring 8.30-9 tiden. Sen lite kaffe men det smakade inget vidare, ides inte ens öppna tidningen. Crosstrain 5min *3. Jobbigt! Men ändå himla roligt.

Sen massa tankar och känslor som jag inte tänker nämna här. :(

Håller på att göra mig iordning och sedan väntar kvällsjobb.
Det var min dag i stora drag utan detaljer.

Ingen puss idag

Av mizzsunshine - 9 november 2014 10:39

Fars dag idag, har just ringt och gratulerat. Var visst först också :)

Det känns som att den onda cirkeln med sömnen har vänt, sovit bra heela helgen. Tokskönt! Humöret blir som bättre och många saker känns lättare.

Vi ska snart åka till älvsbyn och hämta Mogges crosstrainer, sweet. Hoppas att den ryms där vi har tänkt ha den. Det kommer att bli bra.

Jag läste ut nr 1 av Isfolket imorse till kaffet, så nu kör vi nr 2.

8 månader med älsk igår <3

Av mizzsunshine - 7 november 2014 21:56

Då var det fredag igen :)

Här i veckan var det en person som fick mig att inse vad en del av orsaken till den störda sömnen kan vara, fullmånen! Inte bara men den kan ha med det att göra. Jag hoppas det ordnat till sig nu ..

Jag fick en del av en godis ferarri fast i halsen i några sekunder, usch. Paniken som hinner ifatt en alltså!

Jag ska se lite serie sen fortsätta lääsa :D

M, du vet att du betyder allt. Puss <3

Presentation


This is me

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards