Direktlänk till inlägg 29 oktober 2014

Sovmorgon

Av mizzsunshine - 29 oktober 2014 10:01

Så otroligt skönt att för det första sova gott hela natten men också att kunna somna om när M har åkt iväg på jobbet.
I början var det svårt eftersom jag sen alltid haft svårt att somna om på morgonen, tur det har börjat vända nu och vad det beror på vet jag inte riktigt.
Däremot i och med att jag gärna sover längre på morgonen innebär det att jag tappar lite de där att stiga upp för att morgonsimma, det blir lite jobbigare. Det blir nog bra det också till slut.
Sitter här med kaffekoppen, tidningen har jag skummat igenom, funderar vad jag ska tillbringa dagen med nu. Har några ärenden i stan men det ska jag inte göra förän senare så jag är klar ungefär när M slutar. :)

Ha en bra dag - det ska jag.

 
 
Garlipop - A Dolly Lifestyle

Garlipop - A Dolly Lifestyle

29 oktober 2014 15:13

Åh vad du är duktig som håller på med simningen! Önskar jag vore lika duktig... haha! Jag önskar även dig en superfin dag - du ser ut som en som verkligen förtjänar det dessutom!

- Kärlek till dig sötnos! :)

http://www.garlipop.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mizzsunshine - Onsdag 10 april 12:09

Goddag bloggen   Just precis nu händer ingenting speciellt. Jag sitter här, vid min dator för omväxlingsskull.  Sonen spelar tv-spel och på en stund ska vi åka och hämta hem dotra från skolan.   I em ska jag förbereda/packa litegrann. Dels ...

Av mizzsunshine - Fredag 26 jan 19:09

Precis just nu sitter jag i bilen på jobb parkeringen, en stund kvar tills jag börjar arbetshelgen. Känner mig lite .. Jag vet inte vilket ord jag letar.. ensam .. Stod i hallen hemma och var påväg att åka till jobbet. kidsen spelar tsm, mannen sat...

Av mizzsunshine - Tisdag 9 jan 09:47


Städdag igår så jag e lite sliten och jobb ikväll så :) Idag blir det lite lugnare, snabb promenad i blåsten och plusgrader. Ha en bra dag ...

Av mizzsunshine - Söndag 7 jan 20:02


Av mizzsunshine - Söndag 7 jan 19:57

Imorse hade vi -28. Nu ikväll har vi -4. Det känns bra att kylan har släppt taget, för tillfället iallafall. Ikväll blev det en längre promenad med hunden ...

Presentation


This is me

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards