Alla inlägg den 21 september 2014

Av mizzsunshine - 21 september 2014 18:18

Tänkt vad lite fler timmars sömn kan göra för själen och framförallt humöret! Lite seg bara men ändå helt okej. Skönt att inte vilja döda nånting när väckar klockan ringer på mornarna.

Att timmarna tickar iväg och jag bara har 2 1/2 timma kvar av arbetshelgen gör det bara ännu bättre. Tanken är att jag ska somna om imorgonbitti när M's klocka har ringt färdigt. Välförtjänt sovmorgon.

Alltså mitt hår. Det är lååångt och ljuuust :( tycker att det meat spretar överallt och är silkes lent och tunt. Ingenting biter på mitt hår. Wax, saltspray, hårspray .. nada! Ska försöka låra det växa ut få se om de blir nån fason på det. Deasutom så eftersom att det är aå ljust så har jag lyckats att inte färga de på ett tag.. kanske överlever ändå. :)

Innan arbetshelgen började så kom febern smygande men den bröt inte riktigt ut ordentligt srdan har den som försvunnit igen. Som tur är !!

Presentation


This is me

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards