Alla inlägg den 11 maj 2014

Av mizzsunshine - 11 maj 2014 19:41

Bara för att jag gjorde den här idag, för fyra år sedan så kan jag ju bara inte låta bli.. so here it goes.

 

Dagens låt: Zendaya - Replay
Dagens frisyr: Uppsatt och klämmor i luggen
Dagens smink: Nada
Dagens klädsel: Cubus mysbyxor och linne
Dagens planer: Promenad, stan
Dagens vill ha: En ny bil (provkört Thomas nya Skoda idag)
Dagens saknad: Morgan
Dagens drog: Ingen?
Dagens tråkigaste: Blåsa under lilltån
Dagens bästa: Känslan att kunna gå på promenad utan att foten gör megont!
Dagens finaste: Jag?
Dagens kram: Morgan
Dagens humör: Helt okej!
Dagens mående: Bara bar!
Dagens borde: Gå igenom nå papper
Dagens parfym: Ådii ?
Dagens bästa: Frihets känsla
Dagens sämsta: Det höga ljudet från fotbadet.
Dagens sysselsättning: Söndagsmys
Dagens materiella: vill ha: Ja säg det
Dagens längtan: Nä jag vet inte.
Dagens fundering: Vad ska jag sova inatt?
Dagens middag: Älgfärs och bandspagetti
Dagens mat: ^__
Dagens kärlek: Morgan och min Saab såklart!
Dagens skratt: Thomas, (utan cykelsadel) haha
Dagens tanke: Var ska jag sova inatt?
Dagens irritationsobjekt: Blåsan under tån
Dagens smycke: Näspiercing, ny armbands klocka
Dagens just nu: Har fötterna i ett vidrerande fotbad och sitter här
Dagens önskan: Sova gott inatt

Presentation


This is me

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards