Alla inlägg den 25 augusti 2013

Av mizzsunshine - 25 augusti 2013 14:58

La mig på sängen en ministund bara för att dra ut på att börja städa lite. Tvätta lite senare ikväll också. Lyssnar på musik och mår alllmänt bara bra:)

Helgen ha varit super:) Lillis ha ju vare här, kan dra en snabb version av helgen sådär.

Hon kom torsdag, vi for på stan en sväng, sen på kvällen for vi å hälsa på M, kommentaren hon gav när vi hade åkt var helt klart godkännande ;)

Fredag så blev de stan igen å jag hitta ett par 3/4 jeans (?!?) ;) handla inför helgens alla goda måltider. Nom nom!! Sen kom M och vi åt middag, surra, skratta, efterrätt på min balkong, kortspel :)

Lördag åkte vi till lule för att hon Lillis skulle storhandla:) fick expertis hjälp av M och så fick jag mig en HDMI kabel så ja kan koppla datorn :) M åkte iväg på andra äventyr och vi fortsatte vår helg, sommarens ev sista mjukglass. Deeptalk, skratt, film, mer god mat NomNom!! Kortspel och å(h)man humöret kom fram hihi

Idag är det söndag och helgen är som slut, uuh trist. Men lyckan inombords kan inte ens en söndag ta ifrån mig ;)

Tack för i helgen ni som gjort den otroligt minnesvärd! Pussis <3

Döda-efter-stan-mys:)

Presentation


This is me

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards