Alla inlägg under maj 2013

Av mizzsunshine - 11 maj 2013 21:44

Hur tänkte jag nu? Uuuh har precis kommit hem och det känns mest tomt, ensamt och tråkigt!! Tur min säng är skön, men frågan är om det väger upp tomheten? Inte alls. Saknar min Lars <3

Oj

Av mizzsunshine - 10 maj 2013 20:14

Jag blev visst med iPhone 5, jag kan visst inte vänta när jag väl bestämt mig för att jag vill ha nått :)

Har just tömt samsungen på bilder, även bilder från datorn och satt de på mitt usb, kanske borde få tummen ur och framkalla åtminstone en del av alla fina bilder, så det blir som förr i tiden.

Av mizzsunshine - 6 maj 2013 19:21

Idag insåg jag hur mycket man litar på att bilen startar när man vill att den ska det!

Växte sisådär en meter när någon idag sa att jag är duktig på bilar :D

Ååååh ska aldrig mer säga något negativt om dig bara du inte gör såhär mot mig något mer! Love u always ;)

Av mizzsunshine - 2 maj 2013 22:18

Japp idag gjorde jag helg, lång helg dessutom! Himla skönt :)

Ikväll har har socialat med Nathalie på tjejkvällen, massa skratt och prat om huruvida storleken har betydelse eller inte haha ;) Dessutom har jag glömt mobilen i bien hela kvällen, känns ju mycket bra!

Hem en sväng sedan för disk och annat plock och nu slutligen har jag landat hos Lars, renbädda sängen å guu så härligt ;) Bli bra att gosa ner mig där om en strax, känns som mina fötter ska trilla av närsomhelst!!

Puss och kram

Presentation


This is me

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards