Alla inlägg den 23 januari 2013

Av mizzsunshine - 23 januari 2013 23:15

Fullt av överraskningar hela dagen, först fick jag faktiskt sova en snutt längre på morgonen än jag gjort de senaste dagarna, fick främmande ;) sen på em kom mamma förbi och huxflux blev det bestämt att jag skulle följa med till Arvidsjaur, se hockey för att sen åka hem igen imorgonbitti igen.


Sagt och gjort, vi packade och åkte iväg, blev en go midda på Marios i Ajaur, sen iväg till hockey. Väl där så gick mamma och Thomas in före, (Åsa och pappa visste naturligtvis ingenting) så jag väntade ute tills dom hade gått in och satt sig sen gick jag in och tiihii så förvånade de blev :) haha! Alltid lika roligt! Sen att Åsa spillde kaffe över mig när jag råka stöta till henne en gång när jag skulle sätta mig brevid henne va ju inte lika skoj :)


Nå men mycke skratt och spelarna skjuter som krattor gjorde jju det värt att faktiskt åka iväg:) För att jag har ju sagt innan att jag aldrig skulle åka enbart för att se hockey! haha, men jag körde ju inte själv, åkte ju bara med, det är skillnad va?


Efteråt försökte jag he ner hon i snön men de gick inge bra :) Attans  astman :( hehe


Nu äre bara å sova, gonatt!

Presentation


This is me

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards