Alla inlägg den 4 augusti 2012

Av mizzsunshine - 4 augusti 2012 22:01

Igår kom ja och Teddy på vi skulle dra en Roadtrip till Byske/skeå idag, Sagt och gjort blev det så.


Jag vaknade relativt tidigt imorse, gjorde mig klar och for till bergsviken för enklare underhåll på bilen och surra med Thomas, for hem igen och efter ett tag så hade Teddy vaknat till liv så jag åkte å tanka sen hämta upp honom i Munksund. Fixa ny musik till bilen och så plattan i mattan! Bruuumm Bruumm.. Först till byske, till Karina och Tommy för att kunna samköra med dom vidare till Jessica, äta go fika och gratta Hampus som fyller 6 år idag. Blev bestämt sedan att vi skulle åka tillbaka till byske och äta middag där med dom .. Mycke skratt, underbara människor! :)


När vi kom tillbaka till Piteå för en stund sen var vi förbi SCA och spolade av bilen, satan va skiti den var! Huva


Åh måste bara säga att jag ha blivit kär!! I turbo, Jessicas hund.. åååh så fiiin:P

Lånar en bild på denna vackra varelse från Jessicas facebook.


 

Presentation


This is me

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21 22
23
24
25 26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards