Alla inlägg under juli 2012

Av mizzsunshine - 5 juli 2012 15:55

Jag hade en tid hos läkare tidigare idag och ganska direkt konsterar han att det behövs en ny röntgen för att lista ut hur man ska gå tillväga därefter.. Awesome!!  :) Lär väl ta ett tag att få komma till röntgen men det får jag väl som överleva. Det är ju då härligt att det rör på sig åtminstone.. Efter så pass lång tid känns det ganska ohållbart att ha det som det är nu, omöjligt!!  : (

Av mizzsunshine - 1 juli 2012 20:30

Vaknade just före 3 inatt av att nån granne kom hem och gala å skrek i trapphuset, irriterande nanting och som topp på det så tog det ungefär två timmar innan jag kunde somna om! Nä jag ska no bo i ett övergivet torp mitt ute i jävlat ingenstans så det inte finns en kotte ens som kan störa min skönhetssömn ;)

Okej, jag tog i kanske lite där.


Tog tjurskalln i hornen och slet mig ut på en cykeltur ikväll, mycket skönt men så får jag ju lida för det nu när foten gör extra ont.. tur jag fått en läkartid på torsdag..

Någonting borde ju hända tycker man! Pain killers fungerar inte.


Tröttheten fortsätter i någolunda samma bana som innan.. Dels pga tröttheten så orkar jag fasen inte läsa mer än några sidor (Isfolket, nr 37 Stad i skräck) på kvällarna så känns det som att jag denna omgång har hållt på med den serien foreever! Tar det aldrig slut!? :) det är dock nu det mesta spännande är,

men det hjälper ju inte när man inte orkar läsa alls knappt.. uuuh!


Dags att ladda för ny arbetsvecka!

Presentation


This is me

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards