Alla inlägg den 29 maj 2012

Av mizzsunshine - 29 maj 2012 20:00

Återigen en ledighet som passerat förbi!, imorgon är det jobb igen!


I fredags var vi till Luleå, handla lite och träffade kirunaborna som snabbast, sen blev de kaffe och surr hos mej på kvällkvisten, trevligt.. :)


I lördags blev det stan med Jenny och Jocke en sväng sen på eftermiddagen bestämde jag mig efter mångra timmars funderande för att åka till Arvidsjaur. Överraska lillasyster på samhälle och grillning med Mamma och Thomas, kasta pinne med mimmi tills hon va alldeles vimmelkanti :)


I söndags var jag ut till stugan en sväng och hälsade på, hann vara förbi Broder m.familj också och mot kvällen for jag förbi renvallarna en sväng! Bara ralla heeela tiden, men man lev bara en gång!


En gång var jag i Fjällbo två ggr! Först dit för att få håret friserat! sweet, andra gången var för att någon hade fått med sig fel skor hem.. hmm? :)


Idag är jag hemma i piteå igen!  :P


7 Arbetsnätter kvar sedan dagtid hela sommaren, Underbarast!

Presentation


This is me

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards