Alla inlägg den 23 januari 2012

Av mizzsunshine - 23 januari 2012 19:20

Startade veckan med en awesome skön sovmorgon, tjollrade på utan stress när jag klev upp. Smsade med Nathalie och bestämde att jag skulle hämta henne halv tolv när hon va klar på körskolan sen dra med henne på stan eftersom jag hade en ledig dag och hon skulle vara i stan nån timme till.. Sagt och gjort, så sitter jag där i bilen så får jag ett vik.sms Såklart! men hann ändå gå in på körskolan och träffa en utav dom som jag körde mycke med under min resa mot körkortet! :) och en snabbsväng på stan där jag hittade vad jag sökte efter typ direkt! innan det bar av mot jobb några timmar.


 


Åt middag och såg en film när jag kom hem från arbetstimmarna sen var jag duktig och diskade undan på en gång, annars blir det bara liggande och börjar lukta apa sen! usch..  Måste ut med lite annat som kan börja lukta iiiisch om ett tag. Pizzakartonger, ölflaskor. hmm... Jag är oskyldig ;D



Presentation


This is me

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards