Alla inlägg under december 2011

Av mizzsunshine - 10 december 2011 13:23

Attans traktorn som inte ens skottade mittgången precis där jag har min bil, men på andra sidorna gjorde den det! usch. På väg till bilen imorse så gjorde jag en supervurpa. Platt utsträckt på rygg. Aj! Gjorde väl inte ont just då men sen huva. Jobbat några timmar och sen tänkte jag fara å handla men det var inte ens nån ide, far ikväll istället. Då kanske möjligtvis det är nalta mindre folk ute. Som det är ju går ju ingenting. Hatar julstressen och folkmängder!


Frågan är nu bara vad jag ska hitta på tills ikväll, när jag måste fara å handla. Borde nog skotta parkeringen också men den får faktiskt vänta, ork int just nu när jag har såhär i ryggen pga fallet imorse.

Jag är lite sugen på att börja om att se One tree hill. Nu efter att McLeods döttrar e slut.

(finns en säsong till tydligen men den har inte jag, tyvär)


Hmm har egentligen inte lust till nå.. :(

Av mizzsunshine - 9 december 2011 08:59

Igår fick vi våran efterlängtade snöö som har lyst med sin frånvaro länge nu. Denna ser ut att bli den som faktiskt stannar kvar, men det vet man ju aldrig ..  Då är det snöns baksida som väntar idag, nämligen att skotta parkeringen som iallfall inte jag tycker är speciellt roligt. Tänkte mysa på här hemma ett tag och sen he mig ut på en promenad medans det är ljust och sen ta itu med skottningen på en gång.


I dag blir det ett kvälls arbetspass.. :) Sen, helgjobb och det bli skitbra! :D


Men allra först blir det Kaffe och frukost, mycket viktigt! :D

Av mizzsunshine - 8 december 2011 09:49

Jag håller inte på att bli förkyld, inte förkyld.. Neej neeej!

Jag som nyss sagt att: "Jag har klarat mig från förkylningarna som går nu" No shit!

Tror att det är min tur nu faktiskt. Nyser och snorar, känner mig allmänt trött och seg hela tiden.. uuuuh!

Känns som det bästa att göra nu, är att bara äta frukost och krypa tillbax i sängen.


Jobb i helgen också, tur det inte är några Hästpass ändå! ;D

Av mizzsunshine - 7 december 2011 10:17

Sovmorgon, inga grävmaskiner och lastbilar som levde om. Mycket härligt!! Det är nästan så att jag saknar de där ljudet på morgonen, men tro mig jag kommer över det ;) haha. Frågan är då bara vad jag ska hitta på idag ;) Tänkte göra mig klar och he mig ut en sväng men det tar ju inte hela dagen. Nå andra förslag? ;)



Av mizzsunshine - 5 december 2011 20:00

Jag har nu varit utan snus i en vecka, det känns bra! Visst, humöret svajar lite ibland men det blir bättre och bättre för varje dag det också, det kan ju inte vara en lätt alltid. Det är bara bita ihop och se glad ut! Har bestämt mig för att fixa det här denna gången! Så håll tummarna för mig.


Av mizzsunshine - 4 december 2011 17:37

Fortfarande ingen SNÖ som vill stanna kvar på backen när den väl trillar ner åtminstone litegrann,

neej så blir det plusgrader och massa regn istället. Usch!

Det kommer säkert bli så att När snön väl kommer då kommer ALLT på en gång!

Det är December och då ska det inte vara plusgrader! Det är nått fel som är trasigt!!


Taskiga sömntider inatt hoppas verkligen att inget stör mig denna natt!

Då blir det småjobbigt att jobba imorgon och förmodligen på tisdag också.

Presentation


This is me

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards