Alla inlägg den 29 december 2011

Av mizzsunshine - 29 december 2011 19:29

Gick av nattjobbet, kom hem och somnade kanske kring 9. Vaknade kring halvtolv av att posten kom ner genom brevinkastet i 500 km/h PANIK! I nästa veva ringer de på dörren och där står Renvallarna! :) vadå tagen på sängen haha. Såg nog rätt så nyvaken ut skulle jag tro. Snyggt ;) Morgon kaffe Sen bar det iväg på stan och där fick jag och säkert några andra också dagens bästa skratt!! Jag och Lillis skulle åka rulltrappan ner i Gallerian å så är lillis på väg i den trappen som egentligen går upp, inte ner! HAHA


När Renvallarna hade farit hemåt vägen så tog jag tag i att skotta parkeringen bara för att få det gjort inte för att jag egentligen hade energi till det men men. Sen att sopa fram bilen som jag ställde på besöksparkeringen imorse var ju ett projekt för sig själv.


Nu är tvätten igång och snart ska jag fixa nå käk, sen bara myspysa på ett tag sen äre sängen igen! Känner mig rätt så trött faktiskt och det blir en tidig kväll ikväll. Å så jobb imorn igen :)


Gott Nytt År på er!! :D

Presentation


This is me

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards