Direktlänk till inlägg 27 december 2011

Mellandagar

Av mizzsunshine - 27 december 2011 22:57

Jaha, Julen har passerat och den tillbringades med Renvallarna en trevlig dag och kväll men måste erkänna att det absolut inte är som förr, vilket nog är normalt men de känns konsigt..


En snabbsväng till arvidsjaur, åkte fredagkväll när jag slutat jobba och åkte hem till Piteå juldagen, söndagmorgon för att jobba hela dagen lång! :)


Nu är det mellandagar, jag och mamma var på stan en tur idag och jag hittade två linnen och ett par SnorRosa trekvarts mys byxor <3 I övrigt har jag mest jobbat och nu inatt ska jag sno dygnet för att jobba nästa natt :P


Tvär for förbi hos en ikväll och fick lite hjälp med bilen, andra personen ikväll jag skrämmer :P Det är ganska kul faktiskt! Att skrämmas, inte att bli skrämd! ;) Jag vet hur det känns att bli skrämd men det är bara så himla kul att se när någon annan blir skrämd.. haha


Shit, Jag började ju se One tree hill för ett tag sen och är redan inne på fjärde säsongen! Helvete vad det gick undan. så det ska jag nog sysselsätta mig med i några timmar nu innan det är dags att sova och hoppas på att jag sover meer än halva dagen imorgon.


Gonatt alla som ska sova :P

 
 
GABBY

GABBY

28 december 2011 10:27

Hej! Jag startade min blogg för bara sex dagar sedan så du skulle göra mig jätteglad om du bara ville ta en minut till att kika in den och kanske lämna någon kommentar? :) Hoppas allt är bra!

http://gabby.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mizzsunshine - Måndag 22 april 18:31


Ett besök på biblioteket med dottern i eftermiddag, väldigt mysig egentid tillsammans bara hon och jag :)     ...

Av mizzsunshine - Måndag 22 april 10:39

Idag är det måndag, bara jag som tycker att det är bra? :)   Nu sitter jag vid en dator för omväxlingens skull.  Lyssnar på tystnaden i huset när barnen är på dagis/skola :)    Lite mer än en veckan sedan jag opererade bort gallblåsan och j...

Av mizzsunshine - Onsdag 10 april 12:09

Goddag bloggen   Just precis nu händer ingenting speciellt. Jag sitter här, vid min dator för omväxlingsskull.  Sonen spelar tv-spel och på en stund ska vi åka och hämta hem dotra från skolan.   I em ska jag förbereda/packa litegrann. Dels ...

Av mizzsunshine - Fredag 26 jan 19:09

Precis just nu sitter jag i bilen på jobb parkeringen, en stund kvar tills jag börjar arbetshelgen. Känner mig lite .. Jag vet inte vilket ord jag letar.. ensam .. Stod i hallen hemma och var påväg att åka till jobbet. kidsen spelar tsm, mannen sat...

Av mizzsunshine - Tisdag 9 jan 09:47


Städdag igår så jag e lite sliten och jobb ikväll så :) Idag blir det lite lugnare, snabb promenad i blåsten och plusgrader. Ha en bra dag ...

Presentation


This is me

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards