Alla inlägg den 10 september 2011

Av mizzsunshine - 10 september 2011 23:41

Jobb inatt med och när jag slutar ska jag hem till mig, äta frukost och packa ihop det viktigaste sen ilfart hem till älsk och sussa kudde några timmar.. mm mys ..

Efter det borde jag vakna till liv och göra nå nytta!!


Ha en bra natt alla, det ska jag ha!

Av mizzsunshine - 10 september 2011 05:27

Fast för mig är det såklart gonatt om någon timme eller sådär.


Har så gudars ont i ena höften och jag fattar inte varför! Jag har inte gjort nå ju!

Har lite pappa stuk när jag ska börja pallra mig iväg, å de känns inte riktigt bra!


Det börjar som smått ljusna ute och då lär jag ju bli pigg(are) igen..


Nattens timmar har sprungit iväg vissa stunder och jag är lite förvånad över att jag inte är såå trött, som jag trodde att jag skulle vara.. Helt okej!

Hoppas bara på fleeera skööna timmars sömn senare idag då.. Det behövs!


Kollat lite på blocket under natten och hittade någonting jag gillade, får se vad som blir av det.. Med min tur lär det väl gå som med dom andra bilarna den sista tiden. Borta, finns inte nå meer ... Synd


Tick tack tick tack ....


Känns awesome att det står en Saabolo och väntar på mig när jag slutar xD

Presentation


This is me

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards