Alla inlägg den 9 september 2011

Av mizzsunshine - 9 september 2011 21:07

Vi vaknade tidigt, Esa fick kaffe på säng trots att han ändå drack upp de vid köksbordet - det är tanken som räknas, visst? ;) Jag gjorde mig i ordning så fick jag skjuts hem till mig, Esa lämnade in bilen för montering av el - extraljusen.


Medans jag är hemma och tjollrar på så ringer det någon och frågar om jag kan jobba natt inatt och såklart tacka jag ju ja till det! :) Jag vill ju jobba..


Jag tar mitt as till bil och hämta upp mitt hjärta, gör nått ärende och inser att bilen absolut inte mår nått vidare bra. Vänster framdäck stod i en oroande vinkel och sedan när jag parkerat i öjebyn kommer dom kloka fram till att det är nått (vad det vad kommer inte jag ihåg) som antagligen har rostat sönder... Jasi jasi.. Vad att göra ?


Jag går iallfall och lägger mig för att försöka sova, livrädd eftersom jag måste ta bilen till jobbet på kvällen.. Tårarna rinner och allt känns goode hopplöst! Lyckas sova en timme!! Jippii :(


Jag ringde och pratade med mamma en stund istället för att försöka sova mer och så kommer hon med den briljantiska iden att hon ska köra sin bil till pite så ska jag få låna den! och åka med Thomas tillbaka på kvällen! YES! Tack tack tack mamma <3


Eftersom jag inte kunde sova nått mer så steg jag upp och invänta att Thomas skulle komma förbi och kika på min bil, och då bestämms att den ska på skroten nästa!  Han skjutsar mig till stan så jag kan hämta Esas bil, väl gjort och tillbaka i öjebyn så hade mamma också kommit dit..


Så alltså..

Från att ha endast bara min bil, så fanns det helt plötsligt tre till att välja på..

Mammas, Thomas och Esas .. Jag valde mamis! :D


Tack mami för att jag får låna bilen ett tag

Tack även till Thomas och Esa som ställer upp! :D


Helgens Natt arbete är inledd .. 


Då hörs vi..

2 Månader idag <3



Presentation


This is me

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards