Alla inlägg den 4 september 2011

Av mizzsunshine - 4 september 2011 18:56

... i all ära.


Sov först och främst som en sten till halv tolv idag. Hade tydligen inte ens reagerat när hjärtat hade strykt mig på kinden innan han klev upp ett tag innan.. Mys <3


Annars har det inte skett många kraftansträngningar alls. Soffan har varit en riktigt god vän idag. Såg nyss en halv kul film på tv.. Om ett tag ska vi iväg och skjutsa Lillis till busstationen .. man ska ta vara på vilodagen! ;D


I fredags såg vi ju bio, träffade Emil, Simon och Sofia där .. och igår skjutsade jag Esa och pojkarna Lite hit och dit fram och tillbaka. :P Var relativt tröttis där på natten och säkert därav jag sov så länge idag, kan inte tänka mig nått annat.


Har läst ut del 13 av Isfolket idag och jag tror att det var nu del 14 som var lite sådär halvdålig? Får väl se. Kommer faktiskt inte ihåg direkt.


Måndag imorgon, ser fram emot det!!


Då hörs vi.

Presentation


This is me

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards