Alla inlägg under juni 2011

Av mizzsunshine - 15 juni 2011 11:54


Steg upp långt före f*n imorse å han stig upp tidigt! :) *ironi*

Kändes som att det fortfarande var mitt i natten och så var det nog också litgrann om man tänker efter. Beror vems regler av dygnsrytm man följer efter..


Delad tur intro idag, försökte vila när jag kom hem tidigare fast det gick inge bra. Det är som att jag inte har ro i kroppen att vara stilla och slappna av.

Något tillfälligt bara antar jag. :D


Nyss varit ute på promenix i solen med musik i öronen. härligt!

Måste komma ihåg å ta nå bilder när jag e ute, fast ja.. ni vet :)


Av mizzsunshine - 14 juni 2011 15:45

Fick ett tok-ryck och packade massa från köket idag :) även om det är mycket kvar så ser riktigt tomt ut på sina ställen i lägenheten men det är som bara bra med tanke på att till veckan går flytt lasset!! Awesooome.


Börjar Introduktion också. Nu känns det verkligen som att det händer grejer.

Vem påstod att positiv stress inte kan föra något gott med sig? :)


Så var man inte heller längre i något förhållande.. Ingen kommentar ang det.

Tog slut nästan lika snabbt som det tog fart.


Då hörs vi.

Av mizzsunshine - 11 juni 2011 21:31

Jag och söt var å badade idag också :P Trivs som fisken i vattnet, å så lite solning på det. Känns bra att få lite färg på blek kroppen..


Denna dag körde vi bil med AC - underbart!

Dels för AC.ns skull men också för att bilen e heelt Awesome! Love it :P


Pastasallad till middag, hur gott som helst. kallt och mättande. Passar utmärkt till varma dagar när man överhuvetaget inte vill ha nånting varmt att äta.


Var ute med min bil en sväng nyss och ooooj vad hemskt det känns :( uuuh.

Men ja tyck om min bil å!


Hade tänkt länka in nå låtar men det bara bråkar med mig så då struntar jag fullkomligt i att göra det! En annan gång när tålamodet är bättre.


Av mizzsunshine - 9 juni 2011 23:13

Japp!, det är nästan egentligen ingen ide att ens försöka fixa en frisyr för att den försvinner lika snabbt i värmen :P


Fick en suprise imorse, en ny sterio huxflux. :P


Intro, förflyttning idag. Endel kände man ju igen men samtidigt gjordes förflyttningarna på ett helt annat sätt än vad vi lärt oss tidigare.. Helt okej ändå.


Efter det drog Vi till luleå och lämnade av mami på tåget, jag och andreas åkte runt lite sen styrde vi tillbaka mot pite, jag åkte och lämnade bilen och lånade hem hunden. For iväg så hon fick bada lite. oj så skönt det såg ut när hon drog rätt ut i vattnet efter pinnen. :P Lite avis faktiskt, hade varit rätt skönt med ett kvällsdopp. Men de hinns såklart.. Nu luktar det däremot blöt hund men det får man lixom ta när man kommer på iden att bada på kvällen..


Shit, måste nog sätta igång med att packa på allvar nu. Helt plötsligt känns det som att tiden är knapp och att det faktiskt är dags ganska snart, mer eller mindre två veckor bara. Jag som brukar börja packa på en gång när jag vet att jag ska flytta. vad hände? ;D


Mimmi har i stort sett somnat, förmodligen för natten. Så söt hon är.

:D

Av mizzsunshine - 8 juni 2011 23:45

Gjort en god gärning idag, ett brev låg på min brevlåda som hörde till någon som bodde längre bort - la det i rätt brevlåda. :) Snälla jag.


Socialat med mamma och ätit middag ute har också hunnits med idag. :)


Värmeslag.nu, shit. Meen man ska inte klaga. Ångrar lite att jag inte var ute mer idag men men det får man väl lixom ta igen någon annan dag. Hann träffa Lillis och gänget idag också. :D Planer om att fara å bada på hammenviken cirkulerar.. Yes!


Var och hälsade på en vän tidigare och att det som allt mest varje gång ska tjorva med nånting när det är film på g. haha. Lite roligt ändå :)


Thinking of you söt. puss



Me

Av mizzsunshine - 6 juni 2011 15:55


Me!

 


Sitter ute på balkongen och njuter av solen och fåglarnas kvitter.

Ska snart iväg och sociala lite sen får jag se vad dagen mer bjuder på.

Av mizzsunshine - 5 juni 2011 23:10

Otroligt seg på uppdateringar nu, sånt är livet. Sommaren är här och jag vill göra annat än att sitta vid datorn och tråka.. Träffa folk, jobba och annat kul.


I onsdags blev utbildningen avslutad. Det känns ruskigt bra men ändå lite skrämmande på ett positivt sätt :)  Fikade i Resurangen och folk klappade händerna, när vi gjorde det utan att egentligen veta varför :) Det var kul. Surr och bra musik i Aulan efteråt. En låt, gick rätt genom hjärtat och tåren rann. uuh :) Sen blev det klass kramar och sen var det Shlutt!!


I tordags städade jag lägenheten sen styrde jag kosan mot Arvidsjaur, Vilken frihet att bara kunna fara helt själv, vars hur när jag vill :) fastnade på gielas hos Kirunaborna :) Fick Awesome fina blommor av Kirunaborna Mami, och bäsi! :)

Tack tack tack!


 


Idag har dagen spenderats med att sociala med Andreas som har tvätta min bil å bytt sterio, så nu hoppar inte den varje gång jag kör i ett litet mini gupp!, Tack ;) Kört gryyym bilen ;P Naaaajs!! Träffat Lillis och Teddy, Alltid lika trevligt.



Tyck om du!

Presentation


This is me

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27 28 29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards