Alla inlägg den 25 maj 2011

Av mizzsunshine - 25 maj 2011 18:27

Nästan en vecka sedan jag tog mig tid att sitta ner här en stund, vid bloggen alltså. Fast det visar väl bara att man har bättre saker för sig än å trycka vid datorn? :)


Friskvårds redovisning, Check. Projektredovisning, Check! Etik inlämning, Check! Bara en superliten grej kvar sen äre som shlutt!! :D


Igår var det brännboll på skolan och som vanligt så vann musiklinjen, attans utebränning! Annars hade vi kanske vunnit.. Senare så kom Bland annat Jennie förbi :P Wiie, Fullkomligt oväntat och kul var det!


Idag då. Jag har nog aldrig blivit så himla rädd på alla mina 24år!!

Satt i lugn å ro i en fotölj i skolans Entre så kommer Andreas å nyper mig i nacken. DRA EN GRÄNS! Alla tittade på meej, å förmodligen hördes det låång låång väg när jag skrek! Fick höra att mitt skrik lät som ett riktigt "skräckfilmsskrik". Det var inge svammel vill jag lova och det var Inte okej! :/


Ikväll ska jag bara göra egentligen ingenting, förutom kanske en snabb superliten grej så den också e borta, se film och bara måå gott.


Torsdag kvar sen är det Fredag! :P


 

Sommaren är på ingång ! :D

Presentation


This is me

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards