Alla inlägg den 9 maj 2011

Av mizzsunshine - 9 maj 2011 11:18

Igår hälsade jag, mamma och thomas på i stugan och blev bjudna på vofflor! Oj så gott.. Väl hemma i piteå på kvällen gjorde jag som ingenting och sen somnade jag nästan så fort jag släckte lampan och vaknade strax före klockan ringde imorse.


Nu är det en Ny vecka och fullt upp! Måste ta igen massor av saker jag verkligen inte orkade göra förra veckan när jag var golvad hela tiden. 


Saker som att ;

  • Plugga i massor!
  • Tvätta, städa (balkongen ser ut som ett förråd, det ligger massor med grejer överallt som absolut inte ska vara där). Eftersom det förmodligen kommer folk och tittar på lägenheten i veckan. dammråttor som attakerar en när man går förbi. Usch usch!
  • Bli frisk!, är fortfarande inte helt kry men jag är åtminstone inte golvad. Orken borde återfinna sig snart annars blir det tungt.
  • m.m Finns hur mycke som heeelst!

Hade bara en lektion imorse, TSP! sen självstudier resten av dagen. Så här sitter jag på skolan och kämpar. Finns inte en chans att jag har ro att göra så mycke hemma just nu, där lockar massor med andra saker ännu mer faktiskt, även om det är tråkiga saker.


strax dags för lunch sen försöka koncentrera mig ett tag till. Sedan tänkte jag ta en promenad hem, förbi konsum för ett ärende och sen ta tag i saker hemma.. Dels för att få det gjort men dels också för att tänka på någonting annat än det som annars upptar mina tankar.


Då hörs vi.


Presentation


This is me

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards