Alla inlägg den 2 maj 2011

Av mizzsunshine - 2 maj 2011 19:23

Ja som sagt, dålig uppdatering under tiden i kiruna men men :)

Vi har haft det trevligt trots sjuklingarna. Jag har lärt mig hitta till coop å till Jennys jobb, det är ju framsteg men ändå kommer det nog ta ett tag innan jag kan köra omkring ordentligt där :) Jag fick mitt hår klippt också, Goode nöjd! Synd att jag skulle gå å dra på mig en förkylning och en djävulsk hosta! men thats life. Tågresan hem var rätt så jobbig, först förseningar pga att tåget redan var sent till narvik (tror jag det var) och sedan nå andra saker som gjorde att det blev ännu senare. Att åka tåg och samtidigt hosta och antagligen ha feber så är det inte så trevligt. Sysselsatte mig åtminstone halva vägen med att läsa ut Nr 2 av isfolket.


Fick trevligt besked idag. jag fick lägenheten på Durrnäs! Oh så glad jag är.

så det blir flytt i sommar. Awesome!


Nä nu är det bara å fortsätta vila.. har ingen energi alls.. uuuh det är tråkigt, jobbigt och usch att vara sjuk! Me dont like.

Presentation


This is me

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards