Alla inlägg under april 2011

Av mizzsunshine - 9 april 2011 22:10

Öppet hus på Framnäs idag, det var väl trevligt omän lite tråkigt eftersom det inte kom direkt nå folk på "lektions-passen"..


Har nött OC hela eftermiddagen/kvällen, känns som att det räcker för ikväll. Dags att göra någonting vettigt istället, vad får jag se.


Gäsp! ögonen trillar snart ur huvudet.. :)


Nu under den senaste tiden har jag i stort sett helt tappat lusten att överhuvudtaget starta datorn och sitta här och göra absolut ingenting som man gör allt för ofta..


Jag har annat att göra och det finns så mycke mer tid över till annat om man låter den här dumburken vara ifred :D


Men ändå så envisas jag med att starta igång datorn för att åtminstone mata facebook-fiskarna (Happy Aquarium), funderar på att helt lägga ner de spelet.


Vet inte riktigt vars denna anti-dator attityden kommer ifrån men den har sin lilla charm iallfall.. :P


Då hörs vi.

Av mizzsunshine - 8 april 2011 21:48

En halvtung dag har det varit idag, väl hemma har jag mest bara sett O.C och tvättat emellanåt. Precis nyss kom jag på att det är öppet hus på skolan imorgon och därmed obligatorisk närvao, så jag kanske borde he mig isäng så att jag orkar stiga upp imorgon, just nu kändes det inte så värst ljust med tanke på hur trött jag är :D


Nå annat spännande hade jag inte att delge mig utav idag..


Då hörs vi.

Av mizzsunshine - 7 april 2011 05:25

Inga mardrömmar blev det inatt, kändes ju som bra! :)


Nu en stor kopp kaffe sen göra sig klar för att möta även denna dag med ett leende :) Lång dag på praktiken idag, känns bra det med.


Då hörs vi.

Av mizzsunshine - 6 april 2011 20:27

Kommer ha mardrömmar ett bra tag framöver :(

Hittade en groteskt äcklig banan i skafferiet ikväll. Inte okej!

Jag vill inte ens lägga ut bilden som jag tog på den, usch usc usch!! Men ändå var det lite roligt sådär.


Något positivt då, fullt rulle hela dagarna och de känns super! :)

Då hörs vi..  :D

Av mizzsunshine - 3 april 2011 21:52

Vaknade utvilad och av egen vilja idag (dvs ingen eller ingenting väckte mig) Awesome! Så idag har jag varit på betydligt bättre humör än igår.


Effektiva dagen idag - Har sett massa OC avsnitt! :P, fixat några nya pärmar och donat på med massa papper så nu ska jag ha sten koll, hunnit få luleå-främmande också :P Inte varje dag vill jag lova!


Nu är det snart dags att pallra sig till sängen igen, om jag inte fastnar vid OC igen, kanske borde försöka hålla mig från den sidan tv-rummet. Det är i stort sett omöjligt att tänka "bara ett avsnitt" - det slutar ändå med att man ser flera stycken :P Jag känner mig själv. Om jag känner efter riktigt ordentligt så är jag nog lite trött och bör därför inte fastna i soffan :P


Imorgon börjar fullt ös medvetslös praktikvecka :P

Av mizzsunshine - 2 april 2011 23:51

Antar att jag borde ha somnat för länge sen, men icke de. Har fastnat vid O.C såg nu att klockan närmar sig midnatt och jag är nog egentligen ganska trött även om jag just nu inte känner av det direkt, även om hela huvudet känns som nå sånt där ludd bara, moln? :P övertrött? - Ja!


Av mizzsunshine - 2 april 2011 07:26

DRA EN GRÄNSJÄVEL!!


För 26 minuter sen VAKNAR JAG AV ATT GRANNEN POPPAR MUSIK!

Vad i helvete?!? Finns det ingen som helst gräns.


Inte nog med att jag somna bara för någon timme sen, nu ska jag alltså vara vaken hela dagen och vara någolunda människa!


LYCKA TILL!!!


  

Av mizzsunshine - 1 april 2011 17:51

Så himla skönt att veta att man är garanterad jobb i sommar!  


Har städa å grejsa hela daan! så himla skönt nu när det strax e klart. Fick för mig att jag skulle städa på balkongen också, men de får kanske bli nån dag när det inte SNÖAR och är kallt..


Få se vad kvällen bjuder på! :D


Presentation


This is me

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards