Alla inlägg den 16 februari 2011

Av mizzsunshine - 16 februari 2011 20:46

Har suttit med etik-uppgiften sen jag kom hem från skolan ändå tills nyss. oooootsch så trött i huvudet jag är. Hoppas att det blev mer än bara ordbajs så mycke som jag skrev å skrev i blocket.. Det lär väl inte bli hälften så mycke när det är inskrivet på datorn, men vafan :)


Fundeliserar om att åka till skogen ihelgen också, få se vad det blir av det då. Kändes som jag behöv komma bort ett strå och när det går bil både dit å hem så, varför inte? xD


Nä dags å göra nå nytta nu ett tag innan det är dags hitta kudden.

Av mizzsunshine - 16 februari 2011 06:02

Jag har varit vaken titt som tätt hela natten pga massa tankar, grubblerier Det känns inte okej!


Att ha "förlorat" en, kanske två vänner mer eller mindre och en bästa kontakt med en syster är inte okej! Jag vet inte vad jag ska skriva ens.. Jag hata de här. Tycker inte om när folk pratar bakom ens rygg och låtsas som ingenting, att inte existera har jag varit nog utsatt för förut..


Är allt Mitt fel? Enbart mitt fel?

Presentation


This is me

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards