Alla inlägg den 22 januari 2011

Av mizzsunshine - 22 januari 2011 21:43

Ett under! - Jag pluggar samhälls på en lördag. Men det är ju bra, right? Det som är såå spännande. Yes!!


I torsdags kom mami till pite, va å käka pizza & surrade en massa.

Det va som trevligt ju :)


I går fick jag hämtning på skolan och så for vi till stan och socialade med Erlandoooo :P Alltså det går inte att undvika skratt i närheten av den mannen! (Y) Det är bra, det är precis så livet ska vara!


Å så har jag färgat håret igen. Mocca ljusbrun. Hoppades verkligen på att det inte skulle bli för ljust på utväxten då hade jag varit tvungen att färga om det igen. Fast det lyckades. Det blev mörkare och mörkare under tiden man ska vänta innan man tvättar bort det. Najs! Blev riktigt nöjd


Var till bergsviken och hälsade på missarna, vilket inte gick så bra. :( Det började klia i ögonen nästan på direkten så det är som ett faktum nu då. även om jag redan insett det tidigare. Dom kommer aldrig att kunna komma hem till mig igen! :( It breaks my heart! <3


En vän kom förbi å socialade på kvällen, vilket var trevligt. Duktiga jag tänkte gå och lägga mig relativt tidigt sedan meen så fastnade jag framför tvn. Illa! Vi surrar om religioner på skolan så såg jag en film om ett folkslag eller hur man ska förklara det så det blev inte så. Däremot föll ögonen igen så gav upp å se filmen även om den var bra..


Idag har jag mest tvättat å städat. Som skönt när det är klart åtminstone. Har precis pluggat klart också. Himla skönt alltså..


Bara må gott resten av helgen då! yesyes..

Presentation


This is me

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards